باشکوه‌ترین جشن تولد انقلاب/

راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ در ارومیه /همه آمده اند

امروز ملت بزرگ ما با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پیوند خود را با ولایت مستحکم‌تر از گذشته به رخ جهانیان کشاند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،۲۲ بهمن سال ۱۳۹۷ ، چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران با شکوه و عظمت تماشائی و بی نظیر در ایران اسلامی برگزار می شود؛ انقلاب اسلامی با رهبری حضرت امام خمینی (ره) و پس از ارتحال ایشان با رهبری خردمندانه حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای مسیر نورانی و الهی خود را طی نموده و با ایثار و جانفشانی ملت عزیز ایران به پیشرفت‌های شگفت آوری دست یافت.
 
به رغم پیش‌بینی جاهلانه و خبیثانه دشمنان، انقلاب اسلامی ایران در عرصه‌های دینی، سیاسی، فرهنگی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی به ویژه دانش و فن‌آوری در زمینه‌های انرژی هسته‌ای، فن آوری نانو، ژنتیک، تولید سلاح برای دفاع از کیان نظام و تولید علم قله‌های افتخار آفرینی را فتح کرد.
 
امروز انقلاب اسلامی مستحکم‌تر از هر زمان دیگری با ارائه الگوی عملی مردم سالاری دینی در کشور، در منطقه و جهان به ایفای نقش بی بدیل اسلامی و سیاسی خود در مبارزه با توطئه‌های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار اهتمام دارد.
 
امروز مردم ایران با حضور وصف ناپذیر و فریاد رسای خود پاسخی کوبنده به یاوه گویی دشمنان و تهدید سران آمریکا دادند تا آنان و ایادیشان بدانند ایران و ایرانی همیشه تاریخ سرافرازانه در مقابل مستکبران ایستاده و زیر بار ظلم نخواهد رفت.

امروز ملت بزرگ ما با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پیوند خود را با ولایت مستحکم‌تر از گذشته به رخ جهانیان کشاند و یک بار دیگر یاس و ناامیدی را بر دشمنان مستولی و اطمینان و آرامش را به قلب‌های مسلمانان، آزادی خواهان و مستضعفان عالم هدیه کرد.

اما استان آذربایجان غربی نیز مانند سراسر ایران اسلامی مملو از شور حضور است، حضوری به وسعت مقاومت و پایداری زنان و مردان آذری. مردم بازهم به‌خوبی تشخیص دادند و به صحنه آمدند تا حمایت خود را از انقلاب اسلامی، آرمان‌های نظام و ولایت‌فقیه اعلام می‌کنند.

امروز ۲۲ بهمن، مردم دیار آذربایجان به یاد شهدای انقلاب شان چون شهید امینی، شهید باکری،آهندوست و دوازده هزار شهید گلگون کفن این منطقه خیابان‌ها را با حضورشان زینت داده‌اند و رسم عاشقی برای وطن را به نهایت رساندند.

اینجا دیگر حرف اصلاح طلب و اصول‌گرا، شیعه و سنی و دهه ها مرز بندی دیگر نیست بلکه مشت‌ها تنها بر یک عهد گره خورده است و آن وفاداری بر انقلاب اسلامی ایران است.

اینجا دختران و پسران جوان ونوجوان با آرزوهای زیبا برای آینده وطن و شهرشان تا زنان و مردان مسن و موی سپید با خاطرات ارزشمند از روزهای پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس حضور دارند.

 

 

انتهای پیام/م

حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

برچسب ها: 22 بهمن 97 ، دهه فجر 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.