با افتتاح سه باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در ارومیه و چایپاره شمار جایگاه‌های سوخت مرکز و شمال استان آذربایجان غربی به ۱۲۶ باب افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه از افتتاح همزمان دو جایگاه سوخت در ارومیه و یک باب فروشندگی فراورده نفتی در محور روستایی بسطام در چایپاره خبرداد و گفت: منطقه ارومیه از سنوات گذشته، همواره در احداث، توسعه و تجهیز جایگاه‌های سوخت در سطح کشور پیشتاز بوده و دسترسی متوازن جایگاه‌های سوخت برای همه شهروندان فراهم می‌باشد.

 احمد مجرد در این مراسم گفت: با افتتاح این دو جایگاه، شمار اماکن عرضه فرآورده‌های نفتی و CNG منطقه ارومیه، به ۱۲۶ باب افزایش می‌یابد.

 

افزایش تعداد جایگاه سوخت استان آذربایجان غربی

مجرد افزود: جایگاه جدیدالاحداث مجتمع شهید کاظمی در زمینی به مساحت دو هزار و ۴۰۰ مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال توسط موسسه شهید کاظمی احداث گردیده و جمعا دارای ۲۰ نازل سوختگیری می‌باشد.

وی تصریح کرد: این جایگاه دارای ۴ سکو با ۶ عدد تلمبه ۲ نازله برای بنزین معمولی و سوپر و ۴ سکو با یک دیسپنسر دو نازله برای سوخت CNG احداث شده است.

مجرد درباره جایگاه چند منظوره جدیدالاحداث رزت نیز افزود: این جایگاه، در زمینی به مساحت ۷۰۰ مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال احداث گردیده و جمعا دارای ۳۰ نازل سوختگیری می‌باشد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه تصریح کرد: جایگاه رزت دارای دو سکو با ۵ عدد تلمبه ۶ نازله می باشد که امکان عرضه سه نوع فرآورده بنزین معمولی، بنزین سوپر و نفتگاز یورو ۵ از یک تلمبه وجود دارد.

وی ادامه داد: فروشندگی‌های محور روستایی که به صورت انحصاری فقط در استان آذربایجان غربی ایجاد شده اند با امکان عرضه همزمان سه فرآورده بنزین و نفتگاز برای بخش حمل و نقل و نفت سفید برای مصرف خانگی روستایی، امکانات مطلوبی برای روستا‌های مجاور یک منطقه فراهم کرده است.

این مقام مسئول در ادامه ضمن قدردانی از هر سه سرمایه گذار به تجهیزات بسیار مطلوب این دو جایگاه و فروشندگی محور روستایی اعم از از سیستم پرداخت الکترونیکی وجه سوخت، کیف پول کارت سوخت، تلمبه‌های جدید سوخت و امکانات رفاهی آن اعم از نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی زنانه و مردانه و فروشگاه جایگاه اشاره کرد.

مجرد بیان کرد: هر دو جایگاه، تحت برند شرکت پالایش نفت تبریز می باشد و نهمین جایگاه تحت پوشش برند در شهرستان ارومیه میباشد.

تزریق بنزین یورو ۴ از تبریز به ارومیه در اینده نزدیک

باقری مدیرعامل پالایشگاه نفت تبریز هم ضمن اشاره به دستاورد‌های مهم پالایشگاه در چهل سال گذشته گفت: کل بنزین تولیدی پالایش نفت تبریز از دهه فجر امسال به بنزین یورو ۴ تبدیل شده و در آینده ای  بسیار نزدیک بنزین یورو ۴ به جایگاه‌های سوخت ارومیه از مبدا پالایشگاه تبریز ارسال خواهد شد.

 

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.