باشکوه‌ترین جشن تولد انقلاب/

پاسخ قاطع دو جوان ایرانی به خبرنگار آسوشیتدپرس همزمان با ۴۰ سالگی انقلاب

خبرنگار آسوشیتدپرس در هنگام تولید گزارشی درباره انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن، با پاسخ تحسین‌برانگیز دو جوان ایرانی روبه‌رو شد.

به گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، با فرا رسیدن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران و تمرکز رسانه های خارجی بر راهپیمایی سالانه «22 بهمن»، خبرنگار خبرگزاری آسوشیتدپرس در رابطه با این انقلاب و دستاوردهای آن با مردم ایران مصاحبه کرد. پاسخ قاطعانه جوانان ایرانی به این خبرنگار قابل تحسین است. 

 شایان مومنی، دانشجوی 27 ساله رشته دندانپزشکی در پاسخ به سوال این خبرنگار  گفت: «مشکلات جاری کشور هیچ ربطی به انقلاب ندارد. آمریکا می‌خواهد بر خاورمیانه سلطه داشته باشد و به همین دلیل تلاش می‌کند ما را به زانو درآورد، اما تا به امروز موفق نشده است».

محمد احدی، آشپز ۲۵ ساله، نیز در پاسخ همین خبرنگار گفت: «۴۰ سال پیش مردم ایران حرفی برای گفتن نداشتند، اما امروز به هر کجای خاورمیانه و جهان که نگاه کنید، صحبت از موفقیت‌های ماست. درست است که آمریکا جلوتر از ما قرار دارد، اما این به این خاطر است که آن‌ها ۳۰۰ سال پیش کارشان را شروع کرده‌اند و ما تنها ۴۰ سال است که شروع کرده‌ایم. اگر انقلاب اتفاق نیفتاده بود، ما اکنون در وضعی مشابه عربستان بودیم؛ یعنی تمام زندگی و حتی نفس کشیدن ما وابسته به آمریکا بود».

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۶:۵۲ ۲۲ بهمن ۱۳۹۷
آفرین براین ملت غیورودلیروفهیم وموقعیت شناس ایران واین دوجوان فهیم وعزیز.این دوجوان مصداق این ضرب المثل اند ازکوزه همان برون ترآوردکه دراوست.
آخرین اخبار