معاون راهداری همدان؛

تمامی راه‌های استان همدان باز است / راهداران در آماده باش کامل هستند

معاون راهداری همدان گفت: با فعالیت راهداران عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی در راه‌های مواصلاتی همدان انجام شده و تمامی راه‌های استان باز است.

تمامی راه‌های استان همدان باز است / راهداران استان در آماده باش کامل هستندحمید پرورشی خرم، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، اظهار داشت: با وجود بارش سنگین برف در ۲۴ ساعته گذشته مشکل خاصی برای تردد خودرو‌ها وجود ندارد و تمامی راه‌های استان باز است.

وی افزود: هم اکنون ۳۴ پایگاه راهداری به همراه ۲۸۵ دستگاه ماشین آلات برف‌روبی و ۵۱۶ نفر نیروی انسانی آماده خدمت‌رسانی به مردم در جاده‌های استان همدان هستند.

وی افزود: به دلیل بارش باران و برف در راه‌های مواصلاتی استان همدان از شب گذشته همه عوامل راهداری به شکل شبانه روزی با حضور در مراکز راهداری و جاده‌ها در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

معاون راهداری استان همدان بیان کرد: با وجود بارش برف سنگین در گردنه‌های استان با فعالیت راهداران و با به‌کارگیری تمامی امکانات مشکل خاصی برای مردم به وجود نیامده و کسی نیز در راه نمانده است.

وی با اشاره به اینکه تمام جاده‌های استان باز است اظهار کرد: اگر چه وضعیت ترافیک در راه‌های مواصلاتی استان همدان روان است، اما به دلیل بارش برف سنگین در جاده‌ها و گردنه‌های استان از مردم درخواست داریم تا تجهیزات لازم را همراه داشته باشند.

پرورشی خرم یادآور شد: تاکنون افزون بر پنج هزار تن شن، ماسه و نمک برای بازگشایی سطح محورهای مواصلاتی استان همدان استفاده شده است.

انتهای پیام/ د

باز بودن تمامی راه های استان همدان

برچسب ها: برفروبی ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.