امام جمعه فهرج عنوان کرد؛

ایران جلودار مبارزه با استکبار درمنطقه

مراسم یوم الله ۲۲بهمن در فهرج از میدان ولایت تا مسجد جامع این شهرستان برگزار شد .

ایران جلودار مبارزه با استکبار درمنطقهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،امام جمعه فهرج گفت: ایران دربین کشورهای منطقه جلودار مبارزه با استکبار است.

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه فهرج در جمع شرکت کنندگان یوم الله ۲۲ بهمن فهرج گفت: جمهوری اسلامی در حمایت از مظلومان جهان جلودار است .

وی اظهار داشت:جمهوری اسلامی در ترویج فرهنگ ناب محمدی و در سلطه ناپذیر‌ی جلودار کشور‌های مسلمان می‌باشد.

وی همچنین با اشاره پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های مختلف گفت: ما در عرصه‌های مختلف پیشرفت کرده ایم و در زمینه تامین غذایی، دارو خود کفا شده ایم و حضور مردم در عرصه‌های مختلف و اطاعت از ولایت فقیه باعث پیشرفت ما در عرصه‌های مختلف شده است.

همچنین حبیب‌الله نیکزادی نماینده مردم شرق استان نیز با اشاره به توطئه ها‌ی دشمنان گفت: راه اندازی شبکه‌های ماهواره‌ای بر علیه کشور ما نشان از  قدرت ما وترس دشمن از این قدرت گرفتن دارد.

وی افزود: مردم امروز با حضور خود در مراسم راهپیمایی جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرفتند و حضور مردم در این مراسم نشان از عزت و اقتدار ما است و امروز همه با هر گرایش و تفکری در مراسم ۲۲بهمن شرکت کردند.

نیکزادی در ادامه به امنیت خوب در شرق استان خبر داد و‌گفت: مردم شرق استان بهترین امنیت را تجربه می‌کنند ؛مردم ما امروز در مقابل توطئه‌ها ایستاده اند و بیش از گذشته در مقابل آمریکا ایستادگی خواهند کرد.

امروز مردم فهرج در حالی که تصاویر حضرت امام و مقام معظم رهبری و شهدای انقلاب اسلامی را بدست داشتند حمایت خود را از انقلاب اسلامی و ارزش‌های انقلاب اعلام داشتند.

انتهای پیام/ح

ایران مقتدرترین کشور منطقه

برچسب ها: ایران ، اقتدار ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار