جاده هراز و چالوس یکطرفه شد / جاده های کوهستانی مازندران برفی و لغزنده

رئیس پلیس راه مازندران دقایق قبل به منظور تخلیه بار ترافیکی و روان سازی ترافیک از یکطرفه شدن جاده‌های چالوس و هراز خبر داد.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه آمد وشد همه وسایل نقلیه از ساعت ۲ بعد از ظهر امروز تا ساعت ۲ بامداد فردا از رودهن به آمل ممنوع شد، گفت: از ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه امروز تا ساعت ۲ بامداد فردا رفت و آمد در   جاده هراز از آب اسک به رودهن یک طرفه شد.

وی افزود: آمد وشد خودرو‌ها هم اکنون در جاده هراز محدوده پارک جنگلی سنگین و جاده گزنگ محدوده شنگولده و قبل از پلیس راه لاریجان نیمه سنگین و طول محور هراز به سمت تهران پرحجم است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت:رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ امروز در حوزه استحفاظی استان البرز از کرج به مرزن آباد تا ساعت ۲ بامداد فردا به دلیل تخلیه بار ترافیکی ممنوع شد.

سرهنگ قدمی افزود: جاده چالوس نیز از مرزن آباد به کرج ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه امروز تا ساعت ۲ بامداد فردا یکطرفه شد.

وی گفت: رفت و آمد خودرو‌ها هم اکنون در جاده چالوس از مرزن آباد تا پل دزد بن و جاده سوادکوه از زیرآب تا پل سفید ترافیک سنگین است.

وی بابیان اینکه ترافیک در محور سوادکوه شمال به جنوب پرحجم گزارش شده است، افزود: امد وشد خودرو‌ها در جاده کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

سرهنگ قدمی گفت: از لحاظ شرایط آب وهوایی هم اکنون شاهد بارش باران از ساری تا رامسر هستیم و سطح جاده لغزنده و مناطق شرقی ابری و سطح جاده خشک است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: هم اکنون ارتفاعات محور کندوان محدوده هزار چم به کرج، جاده هراز محدوده گزنگ تا امامزاده هاشم و جاده سوادکوه محور گدوگ بارش برف و ارتفاعات این مسیر‌ها مه گرفتگی گزارش شده است.

رئیس پلیس راه مازندران از رانندگانی که قصد تردد در جاده های استان را دارند خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و به همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی، در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/آ

دو جاده مازندران یکطرفه شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.