جریمه نقدی در انتظار متقلبان بازی GTA Online

سازنده کدهای تقلب عنوان GTA Online به پرداخت غرامت ۱۵۰ هزار دلاری محکوم شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سازندگان بازی مدتی است در حال استفاده از قانون برای مقابله با متقلبان و سازندگان کدهای تقلب هستند. اما به تازگی گزارشی به دست ما رسیده است که از قدم بسیار جدی‌تر سازندگان برای مقابله با متقلبان خبر می‌دهد.

به تازگی طبق حکم یک دادگاه جانی پرز، ساکن فلوریدا، موظف است ۱۵۰ هزار دلار خسارت (و ۶۶، ۸۶۹ دلار به ازای حق وکالت) به دلیل ساخت و به اشتراک گذاری یک تقلب پولی برای عنوان GTA Online پرداخت کند. این تقلب به بازیکن این امکان را می‌داد که پول بی‌نهایت و سایر موارد بازی دست پیدا کند.

این کار پرز قوانین بازی‌های ویدئویی را زیر پا می‌گذارد و همچنین تعادل گیم‌پلی این عنوان را بهم می‌ریزد. در ضمن با این کار تجربه این بازی آنلاین برای بازیکنانی که از کد‌های تقلب استفاده می‌کنند به مراتب سخت‌تر از کسانی که از این کد‌ها استفاده کرده‌اند می‌شود؛ در نتیجه موفقیت متقلبان بیشتر می‌شود.

مبلغی که پرز موظف به پرداخت آن است یک مجازات پیش‌فرض است. این فرد در سال ۲۰۱۸ نظر دادگاه در رابطه این مجازات را برگردانده بود، زیرا گفته بود درآمد حاصل از فروش این تقلب صرف امور خیریه شده‌اند. اما این فرد به دلیل این که لیست درآمد حاصل از فروش این تقلب را به دادگاه تحویل نداد دوباره به پرداخت این غرامت محکوم شد.

جریمه نقدی در انتظار متقلبان بازی GTA Online

بعضی از کسانی که به این سیاست جدید سازندگان بازی نقد دارد، این کار آن‌ها را سوء استفاده از قانون و بزرگنمایی در خسارات وارده به شرکت می‌دانند. با این حال، شکی نیست که تقلب‌های آنلاین بر روی بسیاری از بازیکنان تاثیر می‌گذارد، نه تنها کسانی که آن‌ها را نصب می‌کنند و سازندگان بازی می‌توانند بر اساس این واقعیت تصمیمات قانونی را به نفع خود تمام کنند.


بیشتر بخوانید: ۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۱۷ بهمن)


انتهای پیام/

غرامت سنگینی که سازنده کد تقلب GTA Online موظف به پرداخت آن است

برچسب ها: فناوری ، تقلب ، gta
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار