خوب زیستن را به کودکان آموزش دهیم

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه گفت:به کودکان شاد زیستن را بیاموزیم.  

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، حجت الاسلام و المسلمین "عبداله عزیزی"، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه  در  دیداربا  فتاحی مدیر کل کانون استان از اجرای برنامه‌های فرهنگی صورت گرفته از سوی کانون پرورش فکری استان ابراز خرسندی کرد.

"عزیزی" با اشاره به امر خطیر آموزش، و پرورش برای کودکان و نوجوانان، کار مربیان کانون را بسیار مهم و حساس عنوان کرد و افزود: سن و سال کودک و نوجوان، بسیار سن حساسی است. شخصیت بچه‌های ما با کار‌ها و برنامه‌های فرهنگی و هنری شما که در کانون اجرا می‌کنید شکل می‌گیرد.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه به امر فراگیری مهارت‌های زندگی برای کودکان اشاره کرد و افزود: هر فردی که بخواهد دانش اندوزی کند، باید بتواند که در کنار این علم اندوزی، پیشه و مهارتی را هم داشته باشد.

او همچنین گفت: به کودکان آموزش بدهیم که خوب زیستن را یاد بگیرند. کودکان شادی می‌خواهند. ذهن خلاق و پویا باید حاشیه هایش زدوده شود تا بتواند اتفاق‌های خوب را بیافریند.

 عزیزی، به مدیرکل کانون استان توصیه کرد که از هنرمندان باتجربه‌ای که زندگی شاد را به بچه‌ها یاد بدهند، در مراکز کانون استفاده کنند.

انتهای  پیام/ز

 

فراگیری مهارت‌های زندگی برای کودکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار