رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قم مطرح کرد؛

ایجاد رونق در تولید ۵۰ درصد رشد داشته

سیجانی از رشد ۵۰درصدی ارائه تسهیلات بانکی به منظور ایجاد رونق در تولید استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، محمود سیجانی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قم در چهل و ششمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: بانک‌های عامل در ۲ هفته گذشته با اعطای ۳۸۰ میلیارد ریال تسهیلات به صنعت رشد چشمگیری در این زمینه داشته اند.

وی همچنین به روند اعطای تسهیلات بانکی از ابتدای سال اشاره کرد و گفت: در این مدت بانک‌های استان به ۱۶۶۱ نفر، مبلغ ۸ هزار و ۴۴۲ میلیارد ریال تسهیلات در بخش‌های مختلف تولیدی، صنعتی، کشاورزی و گردشگری اعطا کرده اند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی نیز در این جلسه از جایگاه هفتم استان در اعطای تسهیلات در بخش رونق تولید خبر داد و افزود: قم با پرداخت ۲ هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال تسهیلات در این زمینه جایگاه هفتم کشور را به خود اختصاص داده که نشان دهنده تلاش جهادی دستگاه‌های متولی است.

غضنفری همچنین به مشکلات و موانع پرداخت تسهیلات در بخش گردشگری اشاره کرد و گفت: از مجموع ۱۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلاتی که در بخش گردشگری به بانک‌ها معرفی شده اند تا کنون ۸۰ میلیارد ریال آن محقق شده است.

وی موانع موجود برای نوسازی و بهسازی مراکز گردشگری و هتل‌ها در هسته مرکزی شهر را از عمده دلایل تاخیر در پرداخت تسهیلات در این بخش دانست و گفت: امیدواریم با هماهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به بانک‌های استان روند دریافت استعلام برای پرداخت تسهیلات در بخش گردشگری به زودی مرتفع شود.

انتهای پیام/الف

رشد ۵۰درصدی پرداخت تسهیلات رونق تولید

برچسب ها: صنعت و معدن ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار