رئیس ستاد معین بازسازی استان اصفهان خبر داد:

پایان عملیات مقاوم سازی ۲۰بلوک مسکن مهر سرپل ذهاب

رئیس ستاد معین بازسازی استان اصفهان گفت : عملیات مقاوم سازی ۲۰بلوک مسکن مهر سرپل ذهاب که بر عهده این ستاد بود ، پایان یافت.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمید دیمویی رئیس ستاد معین بازسازی استان اصفهان با بیان اینکه مقاوم سازی 20 بلوک از واحدهای مسکونی مسکن مهر شهید شیرودی سرپل ذهاب به پایان رسید، اظهار کرد : همچنین نازک کاری 12بلوک از واحدهای مسکن مهر نیز هم اکنون 50درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود : اجرای عملیات تاسیسات 9بلوک از مسکن مهر نیز 70درصد پیشرفت فیزیکی دارد و سه بلوک نیز در دست ساخت است که هم اکنون در مرحله برش ستون بتنی است.
پس از وقوع زلزله هفت و سه دهم ریشتری در غرب کرمانشاه ، استان های خراسان رضوی ، اصفهان ، مازندران و همدان به عنوان معین ستاد بازسازی ، کار بازسازی و ساخت و ساز در مناطق زلزله زده سرپل ذهاب را بر عهده دارند.
سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از 90هزار نفر جمعیت دارد.

زمین لرزه هفت و سه دهم ریشتری 21آبان پار سال در 11کیلومتری بخش ازگله و 32کیلومتری شهر سرپل ذهاب رخ داد که 620کشته و 12هزار و 386مصدوم داشت.

این زلزله به 10شهرستان و یک هزار و 932روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و بر اساس ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی 103هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دید.

انتهای پیام/م

فعالیت ستاد معین بازسازی استان اصفهان در مناطق زلزله زده سرپل ذهاب

برچسب ها: مسکن ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.