کمبود روحانی مشکل خانه های عالم شهرستان ازنا

رییس تبلیغات اسلامی ازنا از کمبود روحانی در خانه‌های عالم این شهرستان خبر داد و گفت: ۲۰ خانه عالم به علت کمبود روحانی غیرفعال شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حجت‌الاسلام تقویان، رییس اداره تبلیغات اسلامی ازنا، بیان داشت: ۳۰خانه عالم روستایی در شهرستان ازنا وجود دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۳۰ خانه عالم در روستا‌های پرجمعیت شهرستان ازنا با همکاری اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان و همیاری مردم این روستا‌ها احداث شده است، افزود: هم اکنون برخی از آن‌ها غیرفعال هستند.

حجت الاسلام تقویان عنوان داشت: از ۳۰خانه عالم موجود در ازنا، ۱۰ خانه عالم در حال ساخت و ساز و ۲۰ خانه عالم دیگر نیز به علت کمبود روحانی غیرفعال است.

وی اظهار داشت: مردم شهرستان ازنا وجود خانه عالم روستایی در محل زندگی شان را در زمره مطالبات خویش می‌دانند که این مهم نشان دهنده آن است که مردم این خطه افزون بر مباحث عمرانی به دنبال اشاعه فرهنگ دینی نیز در روستای خود هستند.

رییس تبلیغات اسلامی ازنا در پایان از وجود هشت خانه عالم روستایی فعال در این شهرستان خبر داد و گفت: روحانیان در این تعداد خانه‌های عالم مشغول به امور تبلیغی هستند و جمعیتی بالغ بر پنج هزار نفر را تحت پوشش برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی خود قرار داده اند.

انتهای پیام/د

کمبود روحانی مشکل خانه‌های عالم شهرستان ازنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار