معرفی ظرفیت‌های گردشگری اردبیل در دوازدهمین نمایشگاه گردشگری تهران

مدیر کل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: جاذبه‌های گردشگری استان اردبیل از شمال تا جنوب در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران در معرض دید عموم قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در نمایشگاه گردشگری تهران بیان کرد: حضور قدرتمندی در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران داریم تا بتوانیم پتانسیل‌های بالقوه و تجربه‌های موفق استان اردبیل را در این زمینه به گردشگران و فعالان این حوزه عرضه کنیم.

وی با اشاره به فرصت‌های بکر برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری در استان اردبیل، ادامه داد: این نمایشگاه بهترین فرصت برای معرفی قابلیت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری در اردبیل خواهد بود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تاکید کرد: در این نمایشگاه آیین‌های سنتی اردبیل از قبیل: آیین‌های نوروزی، موسیقی و صنایع دستی استان اردبیل به نمایش گذاشته شده است.

فلاحی افزود: این رویداد با حضور ۱۲ کشور از جمله ایتالیا، ترکیه، مالزی، آلمان، سنگاپور، تایلند، اندونزی، هند، کامبوج، افغانستان و پاکستان افتتاح شد.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه تا ۲۶ بهمن ماه در نمایشگاه بین المللی تهران دایر خواهد بود و ۶۶۰ شرکت گردشگری ایرانی و خارجی از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ بعداز ظهر پذیرای بازدیدکنندگان است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل یادآور شد: از محور‌های اصلی این نمایشگاه و صنایع وابسته تهران بسته‌های سفر برای استان‌های کمتر شناخته شده است که در این رابطه یک صد برنامه جانبی در حاشیه این نمایشگاه به اجرا در می‌آید.

انتهای پیام/ح

افتتاح نمایشگاه گردشگری تهران

برچسب ها: گردشگری ، نمایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.