استاندار اردبیل خبر داد:

اختصاص ۶۲۵ میلیارد تومان به استان بخشی از دستاورد سفر معاون رییس جمهور است

استاندار اردبیل از اختصاص ۶۲۵ میلیارد تومان اعتبار در سفر رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان اردبیل خبر داد.

اختصاص ۶۲۵ میلیارد تومان به استان بخشی از دستاورد سفر معاون رییس جمهور استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل با اشاره به نتایج و برکات سفر دو روزه معاون رییس جمهور به استان اردبیل در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران افزود: در این سفر ۶۲۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های زیرساختی و عمرانی استان اختصاص یافت.
از این میزان ۱۰۰ میلیارد تومان آبرسانی به روستاها، ۲۵ میلیارد تومان آبرسانی به شهر‌های نمین و عنبران، ۱۰۰ میلیارد تومان برای توسعه شبکه بزرگراهی استان، ۷۵ میلیارد تومان راه‌های هشجین و کلور – درام، ۶۰ میلیارد تومان برای توسعه فرودگاه اردبیل (راه اندازی سیستم هدایت هواپیما در شرایط جوی نامناسب، آی ال اس ۱۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت مطالبات پیمانکاران در حوزه راه از محل اسناد خزانه، ۲۵ میلیارد تومان هم برای پایاب سد سبلان، ۸۰ میلیارد تومان برای کمک‌های فنی - اعتباری و زیرساخت‌های گردشگری و ۶۰ میلیارد تومان هم برای کمک‌های فنی - اعتباری صنعت تصویب گردید.

وی ادامه داد: علاوه بر این مبلغ ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های اشتغال زایی در سال آینده درخواست کردیم که به دستور دکتر نوبخت قرار است طی روز‌های آینده در نشست با معاونین سازمان برنامه و بودجه تفاهم نامه اختصاص اعتبار برای ایجاد اشتغال برنامه ریزی شده در سال آینده منعقد گردد.

استاندار اردبیل همچنین گفت: مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیز از محل اوراق مشارکت برای جبران افزایش هزینه‌های تمام شده ناشی از تورم احتمالی که نگرانی‌هایی را بوجود آورده بود برای تکمیل پروژه راه آهن میانه - اردبیل به دستور دکتر نوبخت مصوب شد.

بهنام جو افزود: علاوه بر این‌ها ۲۲۰ میلیارد تومان هم برای اجرای پایاب سد گیوی و اقدامات تکمیلی این سد مصوب گردید.

وی اظهار داشت: دکتر نوبخت نقش کلیدی و محوری در تکمیل پروژه راه آهن استان و پروژه‌های عمرانی استان دارند و تصمیم‌های مهم دیگری نیز گرفته شده است که با قطعی شدن آن و به محض تحقق به اطلاع مردم استان خواهد رسید.

استاندار اردبیل همچنین از سفر معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان و حضور و سخنرانی ایشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن اردبیل تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ح/م

اختصاص بودجه به استان اردبیل

برچسب ها: استانداری ، بودجه 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.