کاهش رتبه بیکاری در استان ایلام

استاندار ایلام گفت:نرخ بیکاری در استان ایلام نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده و هم اکنون نرخ بیکاری حدود ۱۰/۶ درصد است و از رتبه ۱۵ به رتبه ۲۳ در کشور رسیده است.

کاهش رتبه بیکاری در استان ایلام به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ قاسم سلیمانی دشتکی اظهار داشت: نرخ بیکاری در ایلام  نسبت سال گذشته بسیار پایین آمده است،هم اکنون نرخ بیکاری حدود ۱۰/۶ درصد است و از ۱۵ به استان   بیست و سوم رسیده است.

 

 


وی افزود: به دنبال این هستیم مشکلات پتروشیمی مهران، پتروشیمی دهلران و هلیلان را حل کنیم که باعث تحول در اشتغال استان می‌شود.
سلیمانی دشتکی اظهار داشت: کوتاهترین مدت باید بازارچه‌های مرزی چنگوله و چیلات را بازگشایی کنیم، زیرساخت‌های این دو بازارچه هم اکنون آماده است.


وی تصریح کرد: طی جلساتی با وزیر راه و شهرسازی داشتیم فاز اول راه آهن ایلام تا قبل از عید آغاز و استارت زده شود.
استاندار ایلام عنوان کرد: ۱۷ کیلومتر خط ریلی از حدود ۷۰ کیلومتر تا اسلام آباد مطالعه و انجام گرفته است با دستور وزیر این ۱۷ کیلومتر به پیمان گذاشته می‌شود.


استاندار ایلام بیان داشت: همچنین طی مجوزی که از دولت گرفته شد، جاده مهران- دهلران- اندیمشک به صورت چهارخطه می‌شود ، همچنین جاده ایلام- مهران به نجف حداقل به صورت چهارخطه و اگر ممکن باشد به صورت آزادراه انجام گیرد.

 

 

انتهای پیام/ع

کاهش نرخ بیکاری در استان ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.