مدیر کل صدا سیمای استان زنجان از تولید، تأمین و پخش بیش از ۳۳ هزار و ۱۰۰ دقیقه برنامه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر در صداوسیمای مرکز زنجان خبر داد.

تولید،تأمین و پخش بیش از ۳۳ هزار و ۱۰۰ دقیقه برنامهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، لطیفی مدیر کل صدا سیمای استان زنجان گفت: صدا و سیمای مرکز زنجان امسال سعی کرد برنامه ریزی متفاوت تری نسبت به سال‌های گذشته انجام داده و ویژه برنامه‌های مختلفی را برای این ایام تدارک دیده بود تا بتواند خدمات و دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در استان را در مدت چهل سال گذشته ارائه نماید.

لطیفی افزود:مهمترین برنامه صداوسیمای استان پوشش گسترده راهپیمایی مردم ولایتمدار استان در روز ۲۲ بهمن بود که برنامه ریزی‌های صورت گرفته به نحو شایسته‌ای این پوشش صورت گرفت. امسال برای پوشش گسترده حضور باشکوه مردم در راهپیمایی، ۲۳۰ نفر از همکاران مرکز در قالب ۷۰ اکیپ تولیدی، فنی و پشتیبانی در نقاط مختلف زنجان و شهرستان‌های استان مستقر شدند و با تلاش بی وقفه توانستند این مهم را به سرانجام برسانند.

وی ادامه داد:شبکه استانی سیما (اشراق) برنامه ریزی خوبی را برای این ایام انجام داده بود. مستند زمستان سبز، دستاورد، برمدار شتاب، سنگ و خاک، برکت، نمی‌ایستند ایستاده ایم، ره یافت سلامت، سید عشق، چهل سال افتخار، انقلاب نغمه لری، طلوع ۴۱، فجر انقلاب، واژه واژه انقلاب، چلچراغ و. از جمله ویژه برنامه‌هایی بودند که شبکه اشراق برای دهه فجر و گرامیداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی تدارک دیده بود.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان  تصریح کرد:علاوه بر این سایر برنامه روتین و تأمینی سیما نیز حال و هوای این ایام را به خود گرفته بودند.

وی ادامه داد:یکی از رویداد‌های مهم امسال حضور بی نظیر شبکه اشراق در شبکه‌های سراسری بود و راهپیمایی بی نظیر مردم استان از طریق ۱۲ شبکه‌های سراسری و بین المللی یک، دو، سه، چهار، پنج، شما، خبر، آموزش، پرس تی وی، سحر، جام جم و الکوثر به مدت ۱۱۵ دقیقه به صورت زنده پخش شد.

لطیفی گفت:امسال همچنین برای اولین بار راهپیمایی شهر‌های ابهر، خرمدره، خدابنده، طارم، ایجرود و ماهنشان به صورت زنده پوشش داده شد و به مدت ۱۰۸ دقیقه روی آنتن شبکه استانی قرار گرفت.

وی تصریح کرد:یکی دیگر از ابتکارات سیما امسال ایجاد ایستگاه برنامه کودک سیما در مسیر راهپیمایی بود که با ایجاد غرفه و حضور عوامل این برنامه در بین مردم، باعث ایجاد شور و نشاط در میان کودکان جاضر در راهپیمایی شده بود.

مدیر کل صدا و سیمای زنجان افزود: معاونت سیما در مجموع بیش از ۲۳ هزار ۳۰۰ دقیقه برنامه برای پاسداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تولید، تأمین و پخش کرد که حاصل زحمات شبانه روزی همکاران سیما بود.

لطیفی گفت:معاونت صدای مرکز نیز ویژه برنامه‌های مختلفی از جمله انقلاب حماسه سی، رادیو انقلاب، چلچراغ، دستاورد انقلاب، گفتگوی ۵۷، فراسو، مسابقه چهل برگ و... را برای این ایام تدارک دیده بود و هر کدام با موضوع خاص انقلاب اسلامی را از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار دادند.

وی اضافه کرد: در این ایام سایر برنامه‌های روتین رادیو استانی نیز تمامی مدت زمان خود را به این دهه فجر و چهل سالگی انقلاب اختصاص دادند.

مدیر کل صدا و سیمای زنجان خاطر نشان کرد :رادیو استانی همچنین در یوم الله ۲۲ بهمن ویژه برنامه «خیابان امام» را به صورت زنده تدارک دیده بود که از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ راهپیمایی باشکوه مردم انقلابی زنجان را به صورت زنده پوشش داد.

وی تصریح کرد: رادیو نمای زنجان نیز توانست عملکرد خوبی را از خود ثبت نماید که پخش بیش از ۲۵۰ اسلاید بر روی برنامه‌های رادیو زنجان از جمله آنهاست.

لطیفی اظهار کرد: رادیو استانی نیز امسال از حیث ارتباط با شبکه‌های استانی و سراسری خوب ظاهر شده و توانست راهپیمایی باشکوه استان را از شبکه‌های سراسری جوان، فرهنگ، اقتصاد، ایران، نمایش و معارف و شبکه‌های استانی کردستان، مهاباد، همدان، کرمانشاه، آذربایجان شرقی، قم، یاسوج و چهارمحال و بختیاری به مدت ۱۳۸ دقیقه به صورت زنده پخش نماید.

وی با بیان اینکه رادیو نیز همچون شبکه استانی سیما توانست به مدت ۸۴ دقیقه راهپیمایی شهر‌های طارم، قیدار، صائین قلعه، ماهنشان، ساطلنیه، ایجرود، ابهر، خرمدره و سه روستای گوزل دره، دیزج آباد و گیلانکشه را به صورت زنده پوشش دهد اظهار کرد:
در مجموع صدای استانی مرکز زنجان بیش از ۷۷۰۰ دقیقه برنامه با موضوع گرامیداشت ایام الله دهه فجر تولید، تأمین و پخش نمود.

لطیفی با اشاره به اینکه معاونت خبر نیز همگام با سایر معاونت‌های تولیدی نقش بسزایی در گرامیداشت دهه فجر ایفا کرد افزود: خبرگزاری مرکز زنجان در این ایام سعی کرد با بهره گیری از تمامی امکانات موجود، رویداد‌ها، افتتاح‌ها و مراسمات این دهه مبارک را به طور کامل پوشش دهد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان  با بیان اینکه پخش گزار‌های مختلف از خدمات نظام جمهوری اسلامی در سطح استان، ۴۰ گفتگوی زنده خبری در بخش‌های خبری رادیو و تلویزیون، تولید گزارش‌های مختلف تولیدی، خبری و تهییجی و .. از اقدامات صورت گرفته بود گفت:در مجموع عملکرد معاونت خبر در دهه فجر بیش از  هزار و ۷۸۰ دقیقه بوده است.

لطیفی گفت: معاونت فضای مجازی مرکز نیز همگام با معاونت‌های تولیدی مرکز تلاش کرد تا سهم بسزایی در گرامیداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی ایفا نماید.

وی خاطر نشان کرد :تولید پوستر، اینفوگرافیک، گزارش تصویری، موسیقی، متن و عکس، ویدئو، پاتدکست و. از جمله مهترین فعالیت‌های این مرکر در فضای مجازی بوده است.

لطیفی گفت:در مجموع همکاران خدوم صداوسیمای مرکز زنجان به صورت شبانه روزی تلاش کردند تا بتوانند در حد وسع و توان در راستای تبیین و اطلاع رسانی دستاورد‌های چهل ساله این نظام عمل نموده و با ایجاد امید، نشاط و خودباوری در جوانان در مسیر اعتلای میهن اسلامی مان عمل نمایند.
 
انتهای پیام/ن
 

تولیدبرنامه های متنوع به مناسبت  دهه فجر 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.