مدیر کل بهزیستی اردبیل؛

تحقق ۶۷۵ فرصت شغلی برای مددجویان بهزیستی اردبیل

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: تعهد اشتغال برای مددجویان استان اردبیل امسال ایجاد ۹۶۰ مورد شغل بود که تاکنون از این تعداد ۶۷۵ مورد محقق شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهزاد ستاری، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل  امروز در دوره آموزشی منطقه‌ای تدوین و بررسی طرح‌های کسب و کار و کارآفرینی در اردبیل اظهار داشت: توانمندسازی گروه‌های کارشناسی و ارتقای سطح دانش، مهارت و دانش حرفه‌ای مددکاران می‌تواند در راهنمایی و هدایت درست افراد جامعه هدف بیشترین تاثیرگذاری را داشته باشد.

وی با بیان اینکه در زمنیه بحث‌های اشتغال نیازمند فراگیری آموزش‌های نوین و کارآمد هستیم، تصریح کرد: آنچه که در طرح‌های اصلی سازمان و در حوزه اشتغال همواره مورد تاکید قرار می‌گیرد آماده‌سازی شغلی افراد و هدایت صحیح آنان در کسب استقلال فردی توام با عزت است.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل تشویق و حمایت از ایده‌های برتر و خلاقانه همراه با بازاریابی را لازمه یک طرح کارآمد و خوب در توانمندسازی افراد دانست و گفت: در این زمینه بهتر است ضمن استعدادیابی و راهبری درست طرح‌ها و به ویژه افراد خلاق دنبال فروش محصولات و یا به اصطلاح بازاریابی آنان بود.

ستاری پیگیری‌ها و نظارت بعد از اشتغال مددجویان را از دیگر موارد مهم در حوزه اشتغال یاد کرد و افزود: اطلاع‌رسانی در زمینه تسهیلات اعطایی بهزیستی به کارفرمایان از طریق شبکه‌های اطلاع‌رسانی و فضای مجازی در بسیاری از موارد می تواند سبب جذب کارفرمایان برای به‌کارگیری مددجویان در کارخانجات و مراکز تولیدی و خدماتی شود.

وی با اشاره به اقدامات در راستای ایجاد اشتغال برای مددجویان بهزیستی استان بیان کرد: تعهد اشتغال برای مددجویان استان اردبیل امسال ایجاد 960 مورد شغل بود که تاکنون از این تعداد 675 مورد محقق شده است و توانستیم این تعداد افراد را وارد بازار کار کنیم و تلاش و جدیت بر تحقق صد درصدی تعهدات تا پایان سال است.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با اشاره به مشوق‌های در نظر گرفته شده برای کارفرمایان و صاحبان بنگاه‌های اقتصادی و واحدهای تولیدی برای اشتغال و به‌کارگیری مددجویان این نهاد اظهار کرد: کارفرمایان می‌توانند از این مشوق‌ها نظیر مشوق‌های بیمه‌ای با به‌کارگیری مددجویان بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ع

ایجاد اشتغال برای مددجویان بهزیستی اردبیل

 

برچسب ها: بهزیستی ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.