مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی در نشست خبری؛

۱۱۱ پروژه نیمه تمام در استان مرکزی وجود دارد

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی در در نشست خبری از ۱۱۱ پروژه نیمه تمام در استان مرکزی خبر داد.

۱۱۱ پروژه نیمه تمام در استان مرکزی وجود داردبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، عابد حقدادی مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت:تا کنون ۱۱۱ پروژه نیمه تمام در استان وجود داره که برخی از این پروژه‌ها از نظر برخی کارشناسان توجیح اقتصادی ندارد.

 حقدادی افزود: در بد ورودش به استان مرکزی در سفر‌های دولت ح. به حوزه ورزش برای شروع پروژه‌های عظیم در دست اجرا که مطالعات آن‌ها انجام شده بود دود ۴۶ میلیارد ریال اختصاص داده شده بود.

وی اضافه کرد: تا امروز در سطح استان مرکزی۱۷ پروژه به بهره برداری رسیده که ۳ پروژه به طور کامل توسط خیرین تکمیل شدند و ۱۴ پروژه نیز توسط دولت تهیه شد که تعدادی از این پروژه‌ها عبارتند از:سالن ورزش گوار، زرندیه، فرنق؛ زمین چمن داود آباد و خنداب و ... که عمده این پروژه‌ها در دولت نهم و دهم کلید خورده بودند

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی با بیان اینکه درمجموع با این پروژه‌ها حدود ۲.۵ سانتیمتر به سرانه ورزشی استان مرکزی افزوده شد که کافی نیست ادامه داد: در ساوه وضعیت سرانه ورزشی مطلوب نیست و نسبت به آن شهرستان‌های دلیجان، تفرش و آشتیان در وضعیت بهتری قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه حدود اعتبارات ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار پروژه‌های افتتاح شده در دهه فجر است بیان کرد: حدود ۴۵ مکان ورزشی بازسازی شده است که سالن امام خمینی تفرش، استخر آشتیان وسالن ورزشی شهدا در دلیجان از پروژه‌های شاخص‌های آن‌ها هستند.

تا پایان سال ۹۷ تعداد ۱۰ خانه روستایی دیگر بهره برداری می‌شوند

حقدادی با بیان اینکه امسال ۵۱ خانه ورزش روستایی افتتاح شده و با وجود منابع محدود بهره برداری از ۱۰ خانه‌ی دیگر مد نظر است تصریح کرد: خانه ورزش روستا طرحی است با امکانات حداقلی که در تلاش هستیم با کمک دهیاری و تمام ارگان‌های مربوطه بیشتر جنبه فراغتی را فراهم بیاورد.

نشست خبری با اصحاب رسانه که در روز چهارشنبه مورخ ۲۴ بهمن ماه در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.