اعزام بسیجیان جهادی محلات به مناطق محرم نیم ور

بسیجیان شهرستان محلات به اردوی جهادی نیم ور اعزام شدند.

اعزام بسیجیان جهادی محلات به مناطق محرم نیم وربه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،تعدادی از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهدای سومار شهر نیم وربمنظور باز سازی منزل مسکونی محرومین شهر نیم ور به اردوی جهادی اعزام شدند.

رجبی مسئول اردوی جهادی شهر نیم ور  در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: این گروه جهادی که تعداد پانزده نفر ازبسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهدای سومار شهر نیم ور هستند به مدت دو هفته به منطقه محروم اعزام می‌شوند.

وی اضافه کرد: این بسیجیان جهت باز سازی و مرمت منزل مسکونی یکی از محرومین شهر نیم ور اعزام شدند و اقدام به ساخت و مرمت سه اتاق، سرویس بهداشتی، کچ کاری و سنگ نمای حیاط و ساختمان این منزل می‌کنند.

وی اضافه کرد: امیدواریم با کمک خیرین و مسئولین بتوانیم در این راستا اقدامات موثری برای این خانواده‌های محروم انجام دهیم.

مسئول اردوی جهادی شهر نیم ور ادامه داد: طی گزارشی که داشتیم و بررسی که به عمل آمد این خانه را پیدا کردیم و به اتفاق بسیجیان برای بازسازی این خانه محروم اقدام کردیم و ان شاء الله با کمک خیران بتوانیم تمام مراحل را به زودی و به خوبی انجام دهیم.

انتهای پیام / ج

مرمت مناطق محروم به همت بسیجیان شهر نیم ور شهرستان محلات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.