پرداخت ۱۲۳ میلیاردریال تسهیلات مشاغل خانگی در لرستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: ۱۲۳ میلیارد ریال تسهیلات در سالجاری به بخش مشاغل خانگی در این استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،علی آشتاب،مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: ۱۲۳ میلیارد ریال تسهیلات در سالجاری به بخش مشاغل خانگی در این استان پرداخت شده است.

علی آشتاب اظهار داشت: سهم استان لرستان در بخش مشاغل خانگی ۲۳۵ میلیارد ریال بوده که تاکنون ۱۸۱ میلیاردریال آن تخصیص یافته که معادل مبلغ تخصیص یافته طرح به بانک‌های معرفی شده است.

وی یادآور شد: بیشترین طرح‌های مشاغل خانگی در زمینه‌های قالی بافی، خیاطی، گلیم باقی و مشاغل مرتبط با بسته بندی محصولات کشاورزی بوده است.
به گفته وی در حوزه اشتغال حمایتی نیز یک هزارو ۱۰۰ میلیارد ریال سهم برای استان لرستان در نظر گرفته شده است.
آشتاب افزود: در حوزه اشتغال حمایتی تاکنون به ۲۸۹ طرح تسهیلات پرداخت شده است و ۶۰۰ میلیارد ریال طرح مصوب به بانک‌ها ابلاغ شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان یادآور شد: در طرح اشتغال حمایتی روند کار به اینصورت است که طرح‌ها توسط دستگاه‌های کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد شهید تهیه و به سازمان مرکزی آن‌ها فرستاده می‌شود و در صورت تایید به سیستم بانکی ارجاع می‌شوند.

انتهای پیام /ب

۱۲۳ میلیاردریال تسهیلات مشاغل خانگی در لرستان پرداخت شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.