مصدومیت ۱۸ نفر براثر انفجار مخزن گاز پراید و تصادف رانندگی

رییس مرکز اورژانس استان اصفهان از وقوع چهار حادثه و مصدمیت ۱۸ نفر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، غفور راستین  در خصوص حادثه انفجار مخزن سی ان جی پراید اظهار کرد: این حادثه ساعت دو و ۲۵ دقیقه بامداد امروز در محور شهرستان مبارکه- دیزیچه اتفاق افتاد و یک مرد مجروح این حادثه به وسیله آمبولانس به "بیمارستان محمد رسول‌الله" مبارکه منتقل شد.

وی از وقوع حادثه واژگونی خودرو در بامداد امروز خبر داد و گفت: این حادثه در اثر واژگونی سمند در ساعت چهار و ۴۹ دقیقه امروز در محور یزذ-نایین حدود ۱۰ کیلومتر قبل از نایین اتفاق افتاد و به مرکز اورژانس گزارش شد.

رییس مرکز اورژانس پزشکی اصفهان گفت: این حادثه واژگونی فوتی نداشت و پنج سرنشین مرد مجروح این تصادف شامل چهار تبعه افغانستان و یک ایرانی به وسیله دو آمبولانس اورژانس به بیمارستان حشمتیه نایین منتقل شدند.
دو تصادف رانندگی شب گذشته

راستین با اشاره به حادثه رانندگی در خیابان استانداری اظهار کرد: این حادثه دیشب ساعت ۲۰ و شش دقیقه در اثر تصادف پراید با پژو پارس اتفاق افتاد و به مرکز اورژانس گزارش شد.

وی با بیان اینکه دو کد نیروهای امدادی اورژانس برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه اعزام شدند گفت: این تصادف فوتی نداشت و شش نفر مصدومین این حادثه که شامل سه سرنشین زن و سه مرد بودند بعد از دریافت اقدامات درمانی سرپایی به وسیله نیروهای امدادی اورژانس به بیمارستان کاشانی منتقل شدند.

رییس مرکز اورژانس پزشکی استان اصفهان از وقوع  تصادف رانندگی دیگری خبر داد و گفت: این حادثه ساعت ۱۹ و چهار دقیقه دیشب در اثر برخورد نیسان و رنو در جاده شهرضا- اصفهان دو کیلومتر بعد از مهیار رخ داد.

راستین تاکید کرد: دو کد نیروهای امدادی پیش بیمارستانی اورژانس شش نفر مجروح این تصادف رانندگی را که سه مرد و سه زن بودند را برای درمان کامل به بیمارستان الزهرا منتقل کردند. 

انتهای پیام/م 

آخرین وضعیت حوادث رخ داده در استان اصفهان

 

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار