تأمین مسکن برای ۲۰ هزار خانوار دارای ایتام زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی

۲۰ هزارخانوار دارای ایتام زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی تاپایان سال ۹۸ صاحب خانه خواهند شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، مشاور رئیس و مدیرکل تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی کشور در مهاباد گفت: حدود ۲۰ هزار نفر ازخانوار‌های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی در کشور بیش از دو نفر یتیم دارند و بدون مسکن هستند که در سال ۹۸ باید مورد توجه قرار گیرند و صاحب مسکن شوند.

ابراهیم بازیان همچنین در دیدار با فرماندار شهرستان مهاباد بر تشکیل کمیته مسکن شهرستانی برای حل مشکلات مسکن مددجویان تأکیدکرد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی آذربایجانغربی هم گفت: درحال حاضر چهار هزار و ۶۰۰ خانواده نیازمند در آذربایجانغربی وجود دارد که در برنامه‌ای سه ساله قرار است صاحب مسکن شوند.

سهندی افزود: امسال ۵۲۰ واحد برای مددجویان احداث و یا خریداری شده و نزدیک به سه هزار واحد هم با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد تومان تعمیر و مقاوم سازی شده است و تا پایان سال ۲۰۰ واحد تحویل داده می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان مهاباد هم گفت: سهم شهرستان مهاباد امسال ۵۰ واحد بوده که از این تعداد ۲۴ واحد تکمیل و در شرف تحویل به خانواده‌های مددجویی است.

خضری افزود: همچنین ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار امسال برای احداث و مقاوم سازی مساکن مددجویی به شهرستان مهاباد اختصاص یافته است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

انتهای پیام/ج

تامین مسکن برای خانواده های دارای ایتام در مهاباد

برچسب ها: کمیته امداد ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.