الماس‌های سیاه در تبریز می‌درخشند/ سرخابی‌های ایران با نیمکت‌های اروپایی

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز برای بازی با استقلال تهران از گرانترین خرید خود رونمایی می‌کند.

الماس‌های سیاه در تبریز می‌درخشند/ سرخابی‌های ایران با نیمکت‌های اروپاییبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار تیم‌های استقلال تهران و تراکتور سازی تبریز در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در هفته ۱۸ لیگ برتر فردا در تبریز به مصاف هم می‌روند و در این دیدار هر دو تیم از بازیکنان خارجی خود استفاده خواهند کرد.

از نکات جالب این دیدار در دو تیم متحول شده استقلال و تراکتور سازی می‌توان به حضور کوین کنستانت در ترکیب تیم تبریزی اشاره کرد و گفته می‌شود این بازیکن که سابقه حضور در تیم آث میلان ایتالیا را در کارنامه دارد می‌تواند بهترین خارجی حاضر در ایران باشد و سرمربی بلژیکی تراکتور در بازی با استقلال از تبحر این بازیکن استفاده خواهد کرد.

حضور مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج صفی در کنار یوکیا سوگیتا و در مقابل تیم آبی پوش تهرانی با حضور ایسما گونکالوس، امید نورافکن و گادوین منشا می‌تواند دیدار جذابی را رقم بزند.

هر دو تیم از سر مربی خارجی استفاده‌ می کنند و همین عاملی خواهد شد برای دیدن یک بازی تاکتیکی و تماشاگر پسند، به دور از حاشیه‌های ممکن و البته حضور تماشاگران پر شور تبریز نیز به جذابیت‌های این بازی می‌افزاید.


بیشتر بخوانید

بیانیه باشگاه ماشین سازی بر علیه استقلال + سند

فتحی: پرونده استقلال در CAS ارتباطی به پاتوسی ندارد/ فضای مجازی پُر از بداخلاقی است/ برخی از زمان آمدن من درصدد مشکل تراشی برای استقلال هستند


انتهای پیام/

تقابل تیم های تراکتورسازی و استقلال تهران در تبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار