عرب: وضعیت مالی باشگاه بسیار خوب است/ مشکلی بابت تمدید قرارداد بشار رسن نداریم

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: وضعیت مالی باشگاه بسیار خوب است و در حال مدیریت هزینه‌ها هستیم.

عرب: وضعیت مالی باشگاه بسیار خوب است/ مشکلی بابت تمدید قرارداد بشار رسن نداریمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایرج عرب سرپرست باشگاه پرسپولیس تهران در مورد وضعیت مالی این باشگاه گفت: وضعیت مالی باشگاه بسیار خوب است و در حال مدیریت هزینه‌ها هستیم. در چند وقت اخیر موضوع بیشتر جلساتی که داشته ایم در مورد بحث درآمد زایی و اسپانسرینگ بوده است. در تلاش هستیم میزان درآمد تیم افزایش پیدا کند، چون هزینه‌ها رو به بالا است و با توجه به این موضوع میزان درآمد هم باید افزایش پیدا کند.

او در مورد داوری دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال خوزستان و راه اندازی کمک داور ویدویی گفت: داوری یک موضوع فنی است و وارد آن نمی‌شوم. ما تاکید داریم که VAR وارد فوتبال کشورمان شود و درخواست داریم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ خیلی جدی‌تر این موضوع را پیگیری کنند و ما نیز هر کاری که لازم باشد انجام خواهیم داد.

عرب در پاسخ به سوال خبرنگار در مور اینکه آیا نسبت به داوری اعتراض خواهید کرد گفت: باشگاه پرسپولیس هر کاری که برای پیگیری حق و حقوقش لازم باشد انجام خواهد داد و من در مورد مسائل داوری و فنی صحبت نخواهم کرد.

او در مورد وضعیت بشار رسن در باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه مشکلی بابت تمدید قرارداد بشار رسن ندارد.

عرب در مورد حواشی که در چند وقت اخیر علیه پرسپولیس به وجود آمده است گفت: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم وارد حواشی نشویم و هر آنچه که برای رسیدن به قهرمانی لازم باشد انجام خواهیم داد. نمی‌گذاریم حاشیه درون ما نفوذ کند از هواداران درخواست می‌کنم صبور باشند و تیمشان را برای پیروزی تشویق کنند.

او در مورد انتخاب هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: اسامی اعلام شده در مورد هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بیشتر گمانه زنی است و من در نشستی که با وزیر داشتم انتخابات هیئت مدیره به زودی نهایی خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

 خلیلی: وضعیت پرسپولیس هر روز بهتر از دیروز می‌شود/ صدور بیانیه نشان دهنده ناراضی بودن باشگاه‌ها است

پرسپولیس ۲- استقلال خوزستان ۰/ پیروزی آسان شاگردان برانکو مقابل آبی‌های جنوب

خوردبین: بهتر است باز هم یک خارجی سرمربی تیم ملی ایران شود/ پرسپولیس بهترین تیم برای برانکو است


انتهای پیام/

صحبت های عرب در مورد پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار