احداث پنج سالن ورزشی در مناطق زلزله زده

وزیر ورزش و جوانان گفت:از احداث پنج سالن ورزشی در شهرستان‌های مناطق زلزله زده در سال ۹۸ با مشارکت وزارت ورزش و استان نیز خبر داد.

احداث پنج سالن ورزشی در شهرستان‌های مناطق زلزله زدهبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،وزیر ورزش و جوانان در مراسم افتتاح  ۱۰۰ واحد مسکونی بازسازی شده در شهرستان گیلانغرب گفت:از احداث پنج سرسرای ورزشی در شهرستان‌های مناطق زلزله زده در سال ۹۸ با مشارکت وزارت ورزش و استان نیز خبر داد.


وزیر ورزش و جوانان سپس با حضور در ستاد بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه در جمع مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان در فرمانداری گیلانغرب، با تسلیت شهادت جمعی از پاسداران حریم مرز‌های کشور در حادثه تروریستی زاهدان از حضور حماسی و با صلابت ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن تشکر کرد.

وی با اشاره به ترسیم نقشه راه کشور برای دهه پنجم در فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: رهبر معظم انقلاب رویکرد‌ها و جهت گیری‌های نظام اسلامی را در آغاز دهه پنجم نظام نقشه راه آینده با افتخار به گذشته و امید به آینده ترسیم کردند که اتفاق بزرگی در ایام است.

وزیر ورزش و جوانان، عملکرد مدیریت استان کرمانشاه به ویژه شخص استاندار را در مدیریت بحران زلزله اعم از امداد و نجات، اسکان و بازسازی ستود و اظهار داشت: تخصیص اعتبارات مناطق زلزله زده در اولویت تمامی برنامه‌های دولت قرار داشته و تمامی وعده‌های دولت محقق خواهد شد.

سلطانی فر گفت: رویکرد وزارت ورزش و جوانان بر تمرکززدایی بر تامین امکانات و فضا‌های ورزشی در مناطق محروم و نیازمند است.
وی اظهارداشت: هر چقدر که بر روی ورزش تمرکز شود تاثیر آن در تامین اوقات فراغت و نشاط جامعه مضاعف خواهد بود و در توزیع اعتبارات در مناطق محروم با اولویت مناطق زلزله زده توازن لازم را ایجاد خواهیم کرد.

انتهای  پیام/ز

 افتتاح  ۱۰۰ واحد مسکونی بازسازی شده در شهرستان گیلانغرب 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار