تصادف در بابل جان دو نفر را گرفت

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ بابل از تصادف مرگبار عابر پیاده و راکب موتورسیکلت در این شهر خبرداد.

غلام نیا روشن سخنگوی اورژانس ۱۱۵ بابل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: دیشب طی گزارشی به مرکز دیسپج سازمان اورژانس بابل مبنی بر تصادف عابر با خودرو در جاده شهید صالحی روستای اطاقسرا۴ گزارش شد.

وی افزود: پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز دیسپج تکنسین‌های پایگاه گلوگاه را محل حادثه اعزام کرد.

غلام نیا روشن گفت: در این حادثه عابر پیاده که زن ۶۶ساله بود به علت شدت جراحات و خونریزی فاقد علائم حیاتی بود وتلاش‌های تکنسین‌های اورژانس برای احیا ثمری نداشت.

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ بابل افزود: با این حال به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند و تلاش‌های کادر درمانی بیمارستان هم ثمری نداشت.

وی به تصادف مرگبار راکب موتورسیکلت نیز اشاره کرد و گفت: ساعت ۲۳:۳۸ دقیقه شب طی گزارشی به مرکز دیسپج سازمان اورژانس بابل مبنی بر تصادف موتورسیکلت با خودرو در صلحدار کلا بندپی غربی بابل گزارش شد.

وی افزود: پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز دیسپج سازمان اورژانس بابل تکنسین‌های پایگاه خشرودپی و بندپی شرقی و یک پایگاه از هلال احمر را به محل حادثه اعزام کرد.

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ بابل گفت: در این حادثه راکب موتور سیکلت که مرد ۱۶ساله بود به علت شدت جراحات و خونریزی فاقد علائم حیاتی بود و تلاش‌های تکنسین‌های اورژانس برای احیا ثمری نداشت.

غلام نیا روشن افزود: با این حال تکنسین‌های سازمان اورژانس مصدوم این حادثه را به بیمارستانی شهید بهشتی بابل منتقل کردند و تلاش‌های کادر درمانی بیمارستان هم ثمری نداشت.

وی گفت: در این حادثه دو سرنشین موتورسیکلت که دو مرد ۱۶و۱۹ساله بودند که دچار آسیب دیدگی ملتی تروما و هدتروما شدند.

وی افزود:تکنسین‌های اورژانس پس از اقدامات پزشکی اولیه مصدومان حادثه را به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند.

انتهای پیام/آ

تصادف مرگبار در بابل

برچسب ها: اورژانس ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار