نماینده ولی فقیه در گلستان:

وحدت ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت شد

نماینده، ولی فقیه در گلستان گفت: مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند همچنان پای انقلاب و نظام ایستاده اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  آیت الله سید کاظم نورمفیدی نماینده، ولی فقیه در گلستان امروز در نماز وحدت بخش جمعه در گرگان گفت: وحدتی که ملت ایران در روز ۲۲ بهمن در گوشه کنار این مملکت برای تجدید پیمان با انقلاب از خود بروز دادند پشتیبانی خود را از انقلاب، نشان دادند.

وی ادامه داد: این در حالی بود که دشمنان ما کار‌هایی انجام دادند و حرف‌هایی زدند که مردم را مایوس از انقلاب کنند تا خود به خواسته هایشان برسند.

آیت الله نورمفیدی افزود: دشمنان می‌گفتند ما تحریم‌ها را آنقدر شدید می‌کنیم تا مردم دلزده شوند.

وی با اشاره به این که این حضور گسترده ۲ پیام مهم داشت افزود: مردم فریب دشمن را نخواهند خورد و می‌دانند که راه عبور از مشکلات سازش و تسلیم در مقابل دشمن نیست و ما اگر چه مشکلات داریم، اما حل شدن آن به این معنی نیست که تسلیم آمریکا شویم.

نماینده، ولی فقیه در گلستان گفت: مردم با آمدنشان به راهپیمایی ثابت کردند که که نگاه ملت به مشکلات اقتصادی درست بر خلاف اهداف دشمن است و مردم از صحنه خارج نمی‌شوند و بین کم کاری برخی از مسئولین و نظام تفکیک قائل هستند و حساب آن از نظام و انقلاب جداست.

وی گفت: مردم ثابت کردند که ما پای انقلاب ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار شهید دادیم و این همه سرمایه مادی و معنوی برای انقلاب، هزینه شد.

وی با اشاره به انتشار توئیت‌های ترامپ که ملت ایران ۴ دهه شکست دولت‌های ایران را تجربه کردند گفت: کسی که شکست بخورد شکست هایش را جشن نمی‌گیرد و اگر ایران ۴ دهه شکست داشت چطور جشن می‌گرفت، اما دشمن باید بداند ما چهل سالگی انقلاب را جشن گرفتیم.

آیت الله نورمفیدی افزود: این توهین برای ملت ایران است در حالی این واژه‌ها برای خود آمریکا باید بکار گرفته شود که مدام شکست می‌خورد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که خطاب به جوانان داشتند گفت: ما خیلی چیز‌ها را دیده و آزمو ده ایم، اما شما ندیده و نیازموده اید و خواهید دید آینده کشور در دست شماست و حقیقت را نمی‌توان از دشمن شنید چرا که دشمن گل را خار نشان می‌دهد.

نماینده، ولی فقیه در گلستان گفت: امروز در کشور ما استقلال و عزت حاکم است که در هیچ کجای دنیا پیدا نمی‌شود جوان‌ها مسیر پیشرفت را ادامه دهند و با توجه به ظرفیت‌های زیادی که در کشور وجود دارد با انگیزه‌های جوانی و انقلابی خود آن‌ها را فعال کنند و مسئولیت راه توسعه و پیشرفت این جامعه و انقلاب را به دوش بگیرند.

وی افزود: جامعه در خیلی از جا‌ها گرفتار فساد شده است و همانطور به فرموده پیامبر فقر ممکن است انسان را به کفر بکشاند، عدالت و مبارزه لازم و ملزوم یکدیگرند و جامعه ماباید از جهت فساد از بیخ و بن کنده شود.

ایت الله نور مفیدی در پایان گفت: همچنین ما باید سبک زندگی اسلامی داشته باشیم چرا که دشمنان ما می‌خواهند سبک زندگی خود را در میان ما رواج دهند، اما ملت ما یک ملت مستقل است و ما زندگی خودمان را بر اساس مبانی خود می‌سازیم.

انتهای پیام/م
 

صحبت های آیت الله نورمفیدی در نماز جمعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.