مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

دلایل نرسیدن متروی تهران به لواسان

امام گفت:ما در موضوع مترو لواسان دخالتی نداریم، چراکه خارج از محدوده شهر تهران است.

وصل نشدن متروی تهران به لواسانعلی امام مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به این سوال که در زمان محسن هاشمی قرار بوده مترو تهران به لواسان برسد، آیا این موضوع صورت می‌پذیرد یا خیر اظهار کرد: در این راستا بحث‌هایی شده بود که به مرحله اجرا نرسید و در همان حد متوقف شد.

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) با بیان اینکه این موضوعات باید در قالب مباحث قطار‌های حومه‌ای پیگیری شود افزود: ما در این موضوع تصمیمی نمی گیریم، چراکه خارج از شهر تهران است.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اتصال خط ۲ به پایانه شرق، بیان کرد:در خصوص جانمایی موقعیت مکانی سایت پایانه شرق بحث زیاد است که مترو کجا قرار گیرد و البته ما نیز یک نقطه‌ای را پیشنهاد داده‌ایم.

امام با بیان اینکه پروژه ترمینال شرق با مشکل روبه‌رو شده و بخشی از کار باقی مانده است، بیان کرد: در حال حاظر پروژه متوقف شده و تا جایی که اطلاع دارم، مشکل آن برطرف نشده است.

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) گفت: اگر مشکل پروژه برطرف شود با راه‌اندازی پایانه، مترو برای آن منطقه ضروری است زیرا  هزاران نفر از آنجا تردد می کنند.

وی با اشاره به آمادگی مترو برای بهره‌برداری ایستگاه متروی پایانه شرق گفت: قبلا قرار بود زیر خود ساختمان ترمینال، محل مترو ساخته شود، اما به دلیل احداث ساختمان احداث ایستگاه مترو در آن محل منتفی شد و ما در حال حاضر نقطه ای جدید پیشنهادی دادیم، اما به دلیل رکود فعلی، پروژه پیشنهاد ما قطعی نشده و به نتیجه نرسیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۰۴ اسفند ۱۳۹۷
برادر مترو رو به شادآباد یافت آباد برسونید
آخرین اخبار