رئیس اتاق بازرگانی سمنان:

استانداران برای نقش آفرینی اساسی در استان‌ها نیاز به اختیارات بیشتر دارند

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان گفت: باید تدابیری اندیشیده شود که تصمیمات استانداران در حوزه اقتصادی، عملیاتی گردیده و در پیچ و تاب‌های قوانین نماند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی اصغر جمعه‌ای رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی گفت: برخود ببالیم که مردم ما با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، حیله و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند و به فرمایش مقام‌معظم رهبری، مردم ایران امسال، باشکوهتر از سال‌های قبل در مراسم راهپیمایی۲۲ بهمن ماه شرکت نمودند.

وی افزود: استانداران برای نقش آفرینی اساسی در استان‌ها نیاز به اختیارات بیشتر دارند، باید ابزار لازم برای تصمیم گیری بهتر و بیشتر به استانداران داده شود. باید تدابیری اندیشیده شود که تصمیمات استانداران در حوزه اقتصادی، عملیاتی گردیده و در پیچ و تاب‌های قوانین نماند.

وی با بیان اینکه حمایت بیشتر دولت از بنگاه‌های با اقتصادی در مباحث اقتصادی، سرمایه در گردش و ... می‌توان از تعدیل نیرو در شرکت‌ها جلوگیری کرد ابراز داشت: در شرایط تحریم بایدبا تاکید بر عدم وابستگی، بدنبال راهکاری برای توسعه و پیشرفت کشور باشیم و با اتحاد و یکپارچگی مشکلات کشور را مرتفع نماییم.

انتهای پیام /گ

جلسه شورای گفتگویی دولت و بخش خصوصی سمنان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار