عیدی کارکنان دولت پرداخت شده است

رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان کرمان گفت:در حوزه اعتبارات هزینه‌ای و بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از خزانه، حقوق بهمن ماه و عیدی کارکنان پرداخت شده است.

عیدی کارکنان دولت پرداخت شده استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدجواد فدائی استاندار کرمان در نشست شورای برنامه ریزی استان که در سالن پیامبر اعظم برگزاری شد، گفت: در صورت استفاده نکردن دستگاه‌ها از ظرفیت‌های اعتباری، شورای برنامه ریزی استان برای واگذاری این اعتبارات به سایر دستگاه‌ها اقدام خواهد کرد.

رودری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان نیز دراین نشست گفت:اعتبارات هزینه‌ای استان ۵۰۳ میلیارد تومان است که ۳۹۵ میلیارد تومان یعنی معادل ۷۸.۶ درصد آن تخصیص یافته است.

وی افزود: از مجموع هزار و ۷۴۶ میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی استان کرمان نیز ۸۱۲ میلیارد تومان معادل ۴۶ درصد تخصیص یافته است.

رودری تصریح کرد: بخشی از تخصیص اعتبارات تملک دارایی نقدی است که دستگاه‌های اجرایی در جذب آن مشکلی ندارند و موافقت نامه‌های مربوطه نیز مبادله شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان تاکید کرد: اعتبارات بند (ز) به طور کامل در استان کرمان جذب شده و بخش کوچکی مربوط به بخش ورزش باقی مانده که مقرر شده به صورت نقدی واریز شود.

رودری گفت: در راستای اجرای بند 'ه' تبصره پنج مربوط به اسناد تسویه، در استان کرمان کار خاصی انجام شد تا در نهایت ۴۶۴ میلیارد تومان جذب شد که از این میزان ۱۴۹ میلیارد تومان مربوط به حوزه تعهدات پیمانکاران در حوزه مالیاتی و بخشی نیز مربوط به تعهد پیمانکاران با بانک‌ها است.

وی افزود: از سوی خزانه استان کرمان ۴۶۴ میلیارد تومان از محل بند ها  تبصره پنج به خزانه کشور اعلام شده و از سوی خزانه کشور ۲۰۰ میلیارد تومان به سازمان برنامه و بودجه اعلام شده و بقیه آن باید ابلاغ شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان اظهار کرد:  از محل اعتبارات واریزی به خزانه کشور و اعلام آن‌ها به سازمان برنامه و بودجه، ۵۳ میلیارد تومان از سوی سازمان برنامه و بودجه به استان کرمان ابلاغ شده و ما بقی آن در حال طی مراحل اداری است.

رودری گفت: استان کرمان در مقایسه با سایر استان‌ها عملکرد بسیار خوبی دراجرای این بند داشته است.

انتهای پیام/ح

عیدی کارکنان دولت پراخت شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار