انجام بیش از ۶ هزار نظارت و بازرسی از صنوف اسدآباد

مدیر اداره صنعت ،معدن و تجارت شهرستان اسدآباد گفت: از ابتدای سال جاری ۶ هزار و ۵۷۳ مورد نظارت و بازرسی از صنوف این شهرستان انجام شده است.

انجام بیش از ۶ هزار نظارت و بازرسی از صنوف اسدآبادبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، رحیم قربانی، مدیر اداره صنعت ،معدن و تجارت شهرستان اسدآباد بیان کرد:در نظارت‌ها و بازدید‌های اکیپ‌های این اداره از ۴ هزار صنوف مختلف شهرستان درمدت فوق تعداد ۳۷۳ مورد تخلف به ارزش ۴ میلیارد ریال گزارش شده است.

وی در ادامه به توزیع ۵/۵ تن گوشت منجمد به نرخ دولتی در شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: این میزان گوشت منجمد در ۱۱ منطقه اسدآباد توزیع شده که بیش از ۸ هزار خانوار اسدآبادی از جمله فرهنگیان، مددجویان امداد، بهزیستی، کارگران، ادارات دولتی با ارائه کارت ملی گوشت منجمد مورد نیاز خود را از توزیع کنندگان تعیین شده در سطح شهر تهیه کردند.

مدیر اداره صنعت معدن و تجارت اسدآباد همچنین با بیان اینکه ۱۰۰ تن برنج به نرخ دولتی در شهرک‌های شهر اسدآباد توزیع شده است تصریح کرد:۷۰ تن برنج دولتی نیز به صورت مجزا در سطح روستا‌های شهرستان توزیع شد.

قربانی همچنین  به طرح "هر روستا یک کارگاه "نیز اشاره کرد و اظهار داشت:افرادی که در این راستا دارای طرح توجیهی هستند می‌توانند به این اداره مراجعه کنند.

وی تصریح کرد:با توجه به مسدود شدن سامانه کارا جهت ثبت درخواست تسهیلات ارزان قیمت روستایی، جهت بازگشایی سامانه مذکور جلسات متعددی با نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی برگزار شده که برای کمک به اشتغال و کارآفرینی و رفع مشکل اشتغال جوانان، قول مساعد جهت بازگشایی یک روزه سامانه مذکور را داده اند.

مدیر اداره صنعت معدن و تجارت اسدآباد  ادامه داد:تمامی صنعتگران و کارآفرینانی که در رسته‌های اولویت دار سامانه کارا فعالیت و یا قصد فعالیت دارند دعوت درخواست داریم سریعا به اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان اسدآباد مراجعه کنند.

انتهای پیام/ب

انجام نظارت و بازرسی  از صنوف اسدآباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.