دستبرد اینترنتی کارگر به حساب کارفرما

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از شناسایی و دستگیری کارگری که اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب کارفرمای خود کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سرهنگ محمود سعادتی فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: در پی شکایت فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز به مبلغ ۱۷ میلیون ریال از حساب بانکی وی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های صورت گرفته از پرینت حساب شاکی معلوم شد برداشت انجام شده به صورت اینترنتی و رمز دوم کارت عابر بانک صورت گرفته است.

این مقام انتظامی بیان کرد: کارشناسان پلیس فتا با استفاده از شیوه و شگرد‌های تخصصی متهم را که کارگر کارگاه شاکی بود شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ سعادتی تصریح کرد: متهم در ابتدا منکر هرگونه جرم ارتکابی شد، اما پس از مواجهه با مستندات و ادله فنی به ناچار لب به اعتراف گشود و گفت: به دلیل اختلاف مالی که با کارفرمای خود داشت به صورت پنهانی اطلاعات حساب او را به دست آورده و رمز دوم کارت بانکیش را فعال و اقدام به برداشت غیر مجاز کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشاره به معرفی متهم به دادسرا، افزود: شهروندان عزیز اطلاعات خصوصی و مهم مانند رمز حساب‌های بانکی خود را به هیچ عنوان در اختیار دیگران قرار ندهند و سرویس پیامک حساب بانکی خود را فعال کنند تا در صورت برداشت غیرمجاز و یا سوء استفاده، سریعاً از آن مطلع شوند.

انتهای پیام/پ

 دستگیری سارقان اینترتی در سیستان و بلوچستان

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.