با تلاش کاراگاهان پلیس فتا؛

دستگیری عامل برداشت غیرمجاز ۵۶ میلیونی در زابل

با تلاش کاراگاهان پلیس فتا شهرستان زابل، فردی که از حساب یکی از شهروندان مبلغ ۵۶ میلیون ریال برداشت غیرمجاز انجام داده بود، شناسایی و دستگیر شد.

دستگیری عامل برداشت غیرمجاز ۵۶ میلیونی در زابل به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ غلامرضا نجابت فرمانده انتظامی زابل  گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی اش، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت.

نجابت  افزود: این فرد مدعی شد مدتی قبل کارت عابر بانکم مفقود و با توجه به پیام‌های ارسالی از سوی اپراتور بانک متوجه برداشت‌هایی از حسابم شدم که پس از مراجعه به بانک و اخذ پرینت حساب متوجه شدم فردی با بدست آوردن کارت عابر بانک بنده اقدام به برداشت‌هایی از طریق دستگاه خودپرداز کرده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از تشکیل پرونده ماموران با اقدامات فنی و تخصصی خود متهم را که یکی از نزدیکان شاکی بوده شناسایی و دستگیر که در بازجویی‌های به عمل آمده ضمن اعتراف به بزه انتسابی بیان داشت به واسطه رفت و آمدی که به منزل شاکی داشته، کارت عابر بانک وی را سرقت و اقدام به برداشت از حساب شاکی می‌کردم.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل در پایان با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و دلالت متهم به مراجع قضائی جهت سیر مراحل قانونی، از شهروندان درخواست کرد کارت‌های بانکی و اطلاعات حساب خود را در اختیار هیچ کس قرار ندهند و در نگهداری و حفظ آن توجه لازم را داشته باشند چرا که کارت‌های اعتباری به منزله پول نقد می‌باشد و افراد به هیچ وجه نباید کارت خود را به همراه رمز آن نگهداری کنند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار