فرمانده نیروی دریایی ارتش خبرداد؛

تا دقایقی دیگر الحاق زیردریایی فاتح به مجموعه ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش

فرمانده نیروی دریایی ارتش از الحاق زیردریایی فاتح به مجموعه ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور رئیس جمهور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،امیر دریادار خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تا دقایقی دیگر با حضور رئیس جمهور زیردریایی پیشرفته فاتح به مجموعه ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ملحق می‌شود.

وی افزود:این زیردریایی که به طور کامل تجهیز شده و تسلیحات بسیار خوبی برای انواع رزم در زیر سطح را همراه خود دارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تا ساعتی دیگر بلافاصله بعد از الحاق به ماموریت اقیانوسی اعزام می‌شود و آماده است در صحنه‌های رزم و علیه هرگونه تهدید سطحی و زیر سطحی حضور یابد.

این زیردریایی فاتح کاملا بومی بوده و از صفر تا صد آن بدست متخصصان توانمند صنایع دریایی وزارت دفاع طراحی و ساخته شده و از فناوری‌های روز دنیا برخوردار است.

زیردریایی فاتح از سامانه‌های سوناری، رانش الکتریکی، مدیریت نبرد ترکیبی، سامانه هدایت موشک زیر سطح به سطح، هدایت اژدر، جنگ‌های الکترونیکی و مخابراتی، سامانه مخابراتی امن و یکپارچه و ده‌ها سامانه مدرن دیگر برخوردار است که به نوبه خود موجبات افزایش قدرت دفاعی و آفندی نیروی دریای راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/ر

الحاق زیردریایی فاتح به مجموعه ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش

برچسب ها: ارتش ، حسن روحانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.