معاون عمرانی استاندار مرکزی:

نوروز متفاوتی در استقبال از مسافران استان مرکزی خواهیم داشت

معاون عمرانی استاندار مرکزی گفت: با استفاده از تجربه سال‌های قبل نوروز متفاوتی در استقبال از مسافران خواهیم داشت.

نوروز متفاوتی در استقبال از مسافران  استان مرکزی خواهیم داشتزندیه وکیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی در حاشیه جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان مرکزی در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  گفت: امسال نوروز متفاوتی خواهیم داشت و سعی می‌کنیم از تجربه سال‌های قبل جهت استقبال هرچه بهتر از میهمانان نوروزی داشتنه باشیم.

زندیه وکیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی در حاشیه جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان مرکزی گفت: امسال نوروز متفاوتی خواهیم داشت و سعی می‌کنیم از تجربه سال‌های قبل جهت استقبال هرچه بهتر از میهمانان نوروزی داشتنه باشیم.

زندیه وکیلی افزود: برنامه ریزی خوبی جهت استقبال از میهمانان نوروزی که استان مرکزی را به عنوان مقصد سفر انتخاب میکنند، انجام شده است و برای هم استانی‌ها هم جهت سفر به استان‌های دیگر هماهنگی‌های لازم برای حمل و نقل از مبادی که قصد سفر دارند انجام میشود.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های استان در این جلسه زمینه‌های مختلف گردشگری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت، اضافه کرد: امسال نوروز متفاوتی خواهیم داشت و سعی می‌کنیم از تجربه سال‌های قبل جهت استقبال هرچه بهتر از میهمانان نوروزی داشتنه باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی ادامه داد: در این جلسه کارگروه‌های ده گانه ضمن اینکه احکام امسال را دریافت کردند هرکدام گزارش نسبی از آمادگی دستگاه‌ها و اعضای کارگروه‌های خود ارائه دادند ومقرر شد جلسات رسمی خود را به صورت هفتگی از ابتدای اسفندماه تا پایان ایام نوروز تشکیل دهند و صورت جلسات خود را به ما ارائه دهند. همچنین کارگروه‌های شهرستانی به ریاست فرمانداران در شهرستان‌ها تشکیل شود.

جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان مرکزی با حضور معاون عمرانی استانداری و روسای کمیته‌های ده گانه برگزار شد.

انتهای پیام / ج

مصوبات جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.