نایب رئیس کمیته نظارتی شماره چهار شورای اسلامی شهر مشهد:

بهسازی بافت‌های فرسوده در دستور کار شهرداری قرار دارد

نایب رئیس کمیته نظارتی شماره چهار شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با هدف رسیدگی به بافت های فرسوده و مشارکت مردم، بهسازی بافت‌های فرسوده در دستور کار شهرداری قرار می‌گیرد.

بهسازی در بافت‌های فرسوده در دستور کار شهرداری قرار داردبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید محسن حسینی پویا رئیس کمیسیون حقوقی و نایب رئیس کمیته نظارتی شماره چهار شورای اسلامی مشهد در جلسه کمیته نظارتی منطقه ثامن که با هدف بررسی مشکلات و موضوعات منطقه ثامن شهرداری مشهد برگزار شد گفت : در همین راستا هرگونه اتفاق در این حوزه با حضور و مشارکت مردم و همچننین پیشنهاد مالکان صورت خواهد پذیرفت.

وی افزود: در همین راستا شهرداری در این زمینه مساعدت‌های لازم را باید انجام دهد و با ارائه پیشنهادات مناسب، مهاجرت ساکنان از این محدوده‌ها کاهش یابد.

رئیس کمیسیون حقوقی و نایب رئیس کمیته نظارتی شماره ۴ شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به سابقه کار بهسازی در بافت‌های فرسوده اظهار داشت : در گذشته با تخریب محیط‌های شهری فرسوده، شاهد کوچ بزرگ اهالی آن محدوده بودیم که هیمن موضوع آسیب‌های بسیار زیادی را در پی داشت.

حسینی پویا با بیان این که تصدیگری مدیریت شهری فقط در حوزه جداره‌ها و خیابان‌های اصلی این مناطق خواهد بود تصریح کرد: قفل کار بهسازی بافت اطراف حرم رضوی با فعالیت‌های ۱۵ ماهه اخیر پنجمین دوره مدیریت شهری باز شده است و پیشرفت‌های بسیار خوبی را در این زمینه شاهد بوده‌ایم.


انتهای پیام // ز. م
 


نگاه شهرداری در تملک اراضی بافت اطراف حرم به صورت تصدی‌گری نخواهد بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.