از قاچاق دام و محصولات دامی جلوگیری شود

استاندار بوشهر گفت: از قاچاق دام و محصولات دامی جلوگیری و با قاچاقچیان برخورد قاطع شود.

از قاچاق دام و محصولات دامی جلوگیری شودبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند افزود: در راستای مقابله با قاچاق خارج شدن دام از مرز‌های استان بوشهر اقدامات لازم انجام شود و با قاچاقچیان برخورد قاطع شود.

وی در جلسه کمیسیون مبارزه با کالای قاچاق استان بوشهر با بیان اینکه واردات ۱۰۰ قلم کالا توسط مرزنشینان مجاز شد افزود: با رعایت ضوابط استاندارد‌ها و مقررات تصویب شده، زمینه تسریع در ترخیص کالا‌های یاد شده اقدام شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر کاهش رسوب کالا‌های کانتینری در محوطه بندر بوشهر گفت: تسریع در رسیدگی به پرونده‌های قاچاق و صنوف باید در اولویت اداره کل تعزیرات حکومتی قرار بگیرد.

گراوند با تاکید بر تشدید بر مقابله با کالای قاچاق در عرصه‌های مختلف تصریح کرد: مقابله قاطع با قاچاق سوخت، مواد مخدر و کالا در اولویت برنامه استان است و در این راستا دستگاه‌های برتر در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز و اجرای مصوبات معرفی می‌شوند.

وی، بر نصب سامانه ردیاب بر روی شناور‌های صیادی تاکید کرد و گفت: برای کنترل مصرف سوخت، و مبارزه با قاچاق سوخت باید لنج‌های صیادی به سامانه ردیاب مجهز شوند.

انتهای پیام/م

دستگاه‌های برتر استان بوشهر در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز معرفی می‌شوند

برچسب ها: دامپزشکی ، استاندارد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.