عقب گرد فدراسیون هندبال/ احتمال حضور مجدد سرمربی سابق روی نیمکت تیم ملی

سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان تا چند وقت دیگر انتخاب می‌شود تا این تیم دوباره فعالیت هایش را از سر بگیرد.

احتمال بازگشت سرمربی سابق به نیمکت تیم ملی / برنامه‌های فدراسیون برای ملی پوشانبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی هندبال کشورمان پس از پایان بازی‌های آسیایی جاکارتا مدتی بود که سرمربی نداشت و همچنین برنامه این تیم برای آماده سازی و برگزاری اردو مشخص نبود.

پس از کنار رفتن مهدوی از ریاست فدراسیونه هندبال و ناکامی ملی پوشان ایرانی برای رسیدن به بازی‌های المپیک ریو بسیاری امیدوار بودند که با حضور علیرضا رحیمی در راس امور فدراسیون شاهد تغییراتی در هندبال باشند.

بازگشت "ماچک" به ایران و حضور روی نیمکت تیم ملی هندبال کشورمان در شانزدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های هندبال آسیا هم به ایران کمک چندانی نکرد و تیم ملی با تمام ستاره هایش از رسیدن به جمع چهار تیم نهایی بازماند تا بار دیگر ناکام باشد.

"زوران کاستاراتوویچ" دیگر سرمربی بود که هدایت تیم ملی هندبال کشورمان در بازی‌های آسیایی جاکارتا را بر عهده گرفت و او هم نتوانست با هندبالیست‌های ایرانی به جمع چهار تیم پایانی برسد.

همه این اتفاقات در حالی است که هندبال ایران هم اکنون یکی از طلایی‌ترین نسل‌های تاریخش را در اختیار دارد و مسئولان این رشته می‌توانند با برنامه ریزی بهتر و قوی‌تر به رشد و پیشرفت آن کمک کنند. البته در اختیار نداشتن لیگی پویا و حضور تعداد زیادی لژیونر در تیم ملی ایران به طوری که بیش از نیمی از تیم ملی را تشکیل می‌دهند، برگزاری اردو و مسابقات دوستانه را مشکل کرده است.

حالا مسئولان فدراسیون اعلام کرده اند که با گزینه‌های مختلف برای هدایت تیم ملی صحبت کرده اند و حتی نام یکی از سرمربیان قدیمی تیم ملی که با پایان قرادادش از تیم ملی رفته بود هم وجود دارد. قرار است به زودی تمام اعضای کادرفنی مشخص شوند تا تیم ملی هندبال فعالیتش را از سر بگیرد.

با این حال هنوز برنامه دقیقی برای اردو‌های تیم ملی در نظر گرفته نشده است و بر اساس اعلام محمدرضا رجبی دبیر فدراسیون هندبال، تیم ملی تا اردیبهشت لژیونر‌ها را در اختیار ندارد و بازیکنان داخلی هم از نیمه اسفند می‌توانند به تیم ملی اضافه شوند بر همین اساس احتمال دارد در انتهای سال ۹۷ و یا ابتدای سال ۹۸ نخستین اردوی تیم ملی با حضور بازیکنان داخلی آغاز شود.


بیشتر بخوانید:

رجبی: جلسه کمیته انضباطی فدراسیون هندبال روز دوشنبه برگزار می‌شود

پیروزی نفت و گاز گچساران و نیروی زمینی کازرون مقابل حریفان

رجبی: نامه تایید صلاحیت کاندیدا‌های ریاست فدراسیون هندبال نیامده است


انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از فدراسیون هندبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار