نگاهی به آمار و ارقام سرخابی‌ها پیش از بازی جام حذفی

تیم‌های فوتبال چلسی و منچستریونایتد در چارچوب رقابت‌های جام حذفی انگلیس امشب «دوشنبه» به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از نشریه گاردین، در چارچوب رقابت‌های جام حذفی انگلیس تیم‌های فوتبال چلسی و منچستریونایتد امشب «دوشنبه» به مصاف هم می‌روند.

منچستریونایتد روز‌های خوبی را پس از اخراج مورینیو سپری کرده است و تقریبا به قهرمانی در لیگ جزیره امیدوار شده و هم چنین نیم نگاهی به قهرمانی در جام اتحادیه دارد.

از طرفی چلسی پس از شکست تحقیرآمیز ۶ بر صفر مقابل منچسترسیتی، روز‌های بحرانی داشته و سران باشگاه اعتماد خود را نسبت به مائوریتسیو ساری از دست داده اند.

گفته می‌شود در صورتی که ساری مقابل شیاطین سرخ متحمل شکست شود، قطعا اخراج خواهد شد. البته طرفداران آبی پوشان معتقد هستند ساری باید زودتر از این‌ها اخراج می‌شد، زیرا اصالت تیم شان را لکه دار کرده است.

با این حال کفه ترازو آمار و ارقام میان تیم بحران زده چلسی با شیاطین آماده در جام حذفی انگلیس برابری می‌کند.

تیم منچستر یونایتد در ۷ بازی از ۸ مسابقه قبلی خود در جام حذفی پیروز شده است و چلسی نیز با آماری نزدیک به قرمز‌ها در ۶ بازی از ۷ دیدار قبلی خود در این جام موفق به کسب پیروزی شدند.

اما آمار خط دفاعی آبی پوشان تا به این جا بد نبوده است. آن‌ها در ۶ بازی از ۷ مسابقه قبلی خود در جام حذفی موفق به ثبت کلین شیت شده اند. از طرفی خط دفاعی منچستریوناید بسیار عالی کار کرده که در نهایت با انجام ۷ دیدار از ۸ بازی قبلی خود در جام، حداقل ۲ گل زده اند.

با توجه به روز‌های سخت چلسی در لیگ جزیره و آینده مبهم حضور دوباره ساری در جمع آبی پوشان، آن‌ها در ۱۰ بازی قبلی خانگی خود مقابل منچستریونایتد شکست نخورده اند. این آمار تا حدی امید بازیکنان خسته چلسی را به پیروزی در این بازی بیشتر کرده است.

با این وجود، حضور ادن هازارد در تیم نعمت بزرگی برای چلسی محسوب می‌شود. زیرا می‌تواند مقابل دخیا، سنگربان منچستری‌ها بیش از پیش توانایی‌های خود را به نمایش بگذارد.

این بازی تا حدی برای ساری سرنوشت سازی است. آن‌ها تا حدی از قهرمانی در لیگ جزیره قطع امید کرده اند و مطمئنا شکست در این بازی می‌تواند او را به اخراج از تیم نزدیک کند. اما پیروزی بازیکنان سولسشیر، جایگاه این سرمربی را بیش از پیش در میان شیاطین مستحکم‌تر خواهد کرد و بدون شک در پایان فصل با کسب قهرمانی در جام اتحادیه یا لیگ جزیره به عنوان سرمربی اصلی قرمزپوشان معرفی خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

پیروزی چلسی و ناپولی در خانه حریفان

فولام ۰ - ۳ منچستریونایتد /شاگردان سولسشر با قدرت نمایی به استقبال پاریسی‌ها رفتند

حمل جام ملت‌های آسیا توسط بازیکن پیشین منچستریونایتد


انتهای پیام/

نگاهی به بازی منچستریونایتد و چلسی در جام اتحادیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار