در دهه فجر محقق شد؛

افتتاح ۱۱۸ طرح با اعتبار بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در فارس

مدیر امور شعب پست بانک فارس گفت: ۱۱۸ طرح با اشتغال زایی ۵۰۸ نفری و اعتبار ۲۸۵ میلیارد ریال در دهه فجر توسط پست بانک فارس به بهره‌برداری رسید.

افتتاح ۱۱۸ طرح با اعتبار بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در فارسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احمد فرهمند مدیر هماهنگی امور شعب پست بانک فارس در نشست خبری، با اشاره به راه‌اندازی سامانه جامع بانکی در روستا‌های استان، از آغاز ارائه سرویس‌های الکترونیکی این بانک در روستا‌های فارس خبر داد.

وی افزود: پست بانک در سال ۸۳ به عنوان یک بانک ملی به رسمیت شناخته و با استفاده از بستر‌های مورد بحث در وزارت ارتباطات تصمیمات جدیدی بر گسترش خدمات گرفته شد.

فرهمند با بیان اینکه پست بانک، نخستین بانکی بود که از طریق باجه‌های خصوصی به ارائه خدمات پرداخت، افزود: هم‌اینک در حال ارائه خدمات آنلاین و برخط در روستا‌ها هستیم.

مدیر هماهنگی امور شعب پست بانک فارس با اشاره به تسهیل خدمات رسانی بانکی به روستاها، ادامه داد: از طرح‌های این حوزه به عنوان تامین کننده مالی حمایت خواهیم کرد.

وی همچنین با اشاره به واگذاری ۴۱۲ میلیارد ریالی تسهیلات در بخش‌های مختلف به یکهزار و ۶۰۰ نفر توسط پست بانک فارس طی سال‌های اخیر، یادآور شد: در راستای ارائه خدمات ۲۴ ساعته به مردم در روستا‌های استان، تاکنون ۵۹ دستگاه خودپرداز نصب شده است.

به گفته وی، ۱۸۳ روستای فارس دارای دستگاه خودپرداز هستند و ۳۳۱ نقطه ارتباطی ایجاد شده است.

مدیرکل هماهنگی امور شعب پست بانک فارس اضافه کرد: ۷۲۴ میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های پیش‌بینی و معرفی شده به این بانک تعیین شده که تاکنون ۴۱۲ میلیارد ریال آن پردخت شده است.

فرهمند با بیان اینکه ۱۱۸ طرح با اشتغال ۵۰۸ نفری و اعتبار ۲۸۵ میلیارد ریالی در دهه فجر توسط پست بانک فارس به بهره‌برداری رسید، یادآور شد: پست بانک جزو شاخص‌ترین بانک‌ها در ارائه تسهیلات است به‌گونه‌ای که در ارائه اعتبارات طرح هاب و کسب و کار هیچ محدودیت اعتباری ندارد.
انتهای پیام/م

راه‌اندازی سامانه جامع بانکی در روستا‌های فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار