پیشبرد و ارتقاء سطح سلامت و ورزش جوانان شهرستان هرسین

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان هرسین از همکاری مسوولین و بزرگان شهرستان در پیشبرد و ارتقاء سطح سلامت و ورزش جوانان شهرستان تشکر کرد .

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،هادی برارخاصی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان هرسین از همکاری مسوولین و بزرگان شهرستان در پیشبرد و ارتقاء سطح سلامت و ورزش جوانان شهرستان تشکر کرد.

 وی گفت : در این بین امام جمعه محترم شهرستان را بعنوان یک وزنه روحی که با حضور خود در سالن‌های ورزشی باعث تقویت روحیه ورزشکاران عنوان کرد و گفت : حجت الاسلام اجرایی بعنوان پدر معنوی همیشه یار و یاور ما در ادامه این امر خطیر بوده اند.

 برارخاصی در ادامه ضمن تقدیر از تلاش‌های حسن سلیمانی نماینده مردم در مجلس و نیز شاه آبادی فرماندار هرسین در رابطه با جذب بودجه جهت ساخت سالن‌های ورزشی و تخصیص برخی بودجه‌ها جهت تکمیل سالن‌های ورزشی گفت: ما در جهت تعمیرات و تکمیل سالن‌های ورزشی و نیز سالن مصوب سفر مقام معظم رهبری نیاز به برخی هماهنگی‌ها و تخصیص بودجه داشتیم که با مساعدت و پیگیری این عزیزان توانستیم گام مهمی در این راستا برداریم.

وی گفت :همچنین با توجه به نیاز شهر به استخر سرپوشیده، امیدواریم فرماندار مشکلات پیش رو با برخی ادارات شهر در جهت راه اندازی مجدد این استخر را از پیش روی ما بردارند.

 

 

انتهای پیام/د

همکاری مسوولین و بزرگان شهرستان در پیشبرد و ارتقاء سطح سلامت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار