راه اندازی چادر کمپین ۳۰-۶۰ در جاده انار به یزد

مسئول آموزش و ارتقاء سلامت معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: چادر کمپین ۳۰_۶۰در ورودی جاده انار به یزد با حضور مسئولان به منظور کاهش حوادث جاده ای افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، چادر کمپین ۳۰_۶۰در ورودی جاده انار به یزد با حضور امام جمعه، فرماندار، مهدی پور مسئول آموزش و ارتقاء سلامت، بخشدار، رییس هلال احمر، پلیس راه، اورژنس ۱۱۵ و سازمان راهداری و حمل نقل جاده ای، شهردار و دیگر مسئولین شهرستان با همکاری شورا‌ها و …افتتاح شد.

در حاشیه آغاز این کمپین  مهدی پور مسئول آموزش و ارتقاء سلامت معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: ۶۰ درصد از حوادث ترافیکی منجر به جراحت یا فوت در ۳۰ کیلومتری ورودی شهر‌ها اتفاق می‌افتد، زیرا راننده به خیال اینکه به مقصد رسیده، اگر خواب آلود است استراحت نمی‌کند و سرعت را هم زیاد می‌کند که زودتر به مقصد برسد، اینجاست متاسفانه تراژدی ناگوار تصادف در ورودی شهر‌ها اتفاق می‌افتد.

  مهدی پور در ادامه افزود: پویش (کمپین) ۳۰_۶۰ توسط گروه آموزش و ارتقاء سلامت معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی و همکاری سایر ارگان‌ها مثل هلال احمر، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، پلیس راه، شهرداری، بخشداری، شورا‌ها و مرکزیت مدیریت حوادث و سوانح (اورژانس ۱۱۵)، راهنمایی و رانندگی، دهیاری ها، معاونت بهداشتی و … اجرا شده است و تصمیم بر این است که این پویش به تسهیلات نوروزی مرتبط شود و امیدواریم با اطلاع رسانی خبرنگاران، این تلفات و حوادث در این مسیر‌ها کاهش پیدا کند.

وی گفت: راه اندازی این نوع کمپین‌ها بخصوص در ایام تابستان و ایام عید مفید است و اصرار بر مستمر بودن ایستگاه‌های دایمی در ۳۰ کیلومتری ورودی شهر‌ها داریم.

انتهای پیام/ی

راه اندازی کمپین ۳۰_۶۰ در انار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار