آغاز عملیات اجرایی راه‌آهن سیرجان به کرمان

با حضور معاون وزیر نیرو عملیات اجرایی راه‌آهن سیرجان به کرمان با مشارکت شرکت صنعتی معدنی گل‌گهر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عملیات اجرایی راه‌آهن سیرجان به کرمان طی مراسمی امروز با حضور معاون وزیر نیرو آغاز شد.

ناصر تقی‌زاده مدیرعامل شرکت صنعتی معدنی گل‌گهر اظهار داشت: این طرح رفاهی و خدماتی برای مردم با اعتباری معادل ۸۸۹ میلیارد ریال با مشارکت ۶۵ درصدی گل‌گهر و ۳۵ درصدی راه‌آهن جمهوری اسلامی اجرایی شده و طی مدت ۳۰ ماه به اتمام می‌رسد.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی نیز با قدردانی از تامین اعتبار این طرح مهم ارتباطی مرکز استان با سیرجان و شهر‌های اقماری گفت: با ایجاد این خط ریلی مهم، حمل بار و مسافر نیز به مرکز استان و بالعکس با سهولت و حجم بیشتری انجام می‌شود.

شهباز حسن‌پور بر ادامه خدمات‌رسانی به مردم تاکید کرد و افزود: در ۴۰ سال گذشته اگر فراز و نشیب و مشکلات را مردم تحمل کردند، اما امروز منطقه و کشوری آباد دارند و خدمات انفلاب موجب پیشرفت و اقتدار شده است.

محمدرضا بنی‌واهب رئیس هیأت مدیره شرکت عمران اطلس گل‌گهر و مجری این طرح ریلی نیز اظهار داشت: در این دوره ۳۰ ماهه اجرای طرح ۱۷۰ کیلومتر عملیات زیرسازی و ریل‌گذاری داریم و پیش‌بینی جابه‌جایی و حمل ۱۱ میلیون تن بار و همچنین خط رفت و برگشت حمل مسافر را به صورت روزانه داریم.

انتهای پیام/س

خدمات انفلاب موجب پیشرفت و اقتدار شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۰ ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
اتصال راه آهن به چابهار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
یه کار مثبت
آخرین اخبار