۶ شکارچی غیر مجاز در مشهد دستگیر شدند

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی از دستگیری ۳ گروه شکارچی متخلف و کشف اجزاء ۲ راس قوچ و میش وحشی در مشهدخبرداد.

۶ شکارچی غیر مجاز در مشهد دستگیر شدند ابوالفضل شعبانی  فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی به خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، گفت:مأموران یگان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی ۶ متخلف شکار و صید را درقالب سه گروه مجزا درمشهد دستگیر و از آن‌ها اجزا ء. و لاشه ۲ راس قوچ و میش وحشی و نیز ۹ قطعه کبک وحشی کشف و ضبط کردند.

وی افزود: گروه نخست که با دام و تور در ارتفاعات منطقه حفاظت شده هزار مسجد در حال صید پرند گان وحشی بودند با همکاری پاسگاه انتظامی گوجگی دستگیر و از آن‌ها لاشه ۴ قطعه کبک وحشی و ۵ قطعه کبک شکاری که بعنوان طعمه استفاده می‌شد کشف و برای متخلفین تشکیل پرونده و به مراجع قضایی معرفی شدند.

شعبانی افزود:پیرو گزارشات موثق واصله مردمی به یگان حفاظت مبنی بر شکار جانوران وحشی و اختفای آن‌ها در دو منزل مسکونی در مشهد، ماموران یگان حفاظت موضوع را بررسی و پس از دریافت مجوز قضایی برای بازرسی از منزل افراد مضنون، اجزاء دو راس گونه قوچ و میش وحشی کشف کردند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان ضمن اشاره به اینکه برای متخلفین پرونده مجزا تشکیل و به مراجع قضایی معرفی شده اندگفت: متخلفان باید مبلغ ۲۱۸ میلیون ریال بابت ضرر و زیان وارده به محیط زیست به حساب جرایم شکار و صید واریز کنند.
 
انتهای پیام//ف.ح

دستگیری شگارچیان متخلف در خراسان رضوی

برچسب ها: محیط زیست ، محیط بان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.