اردوغان: آمریکا برای تروریست‌ها در سوریه سلاح می‌فرستد، ولی به ما سلاح نمی‌فروشد

رئیس‌جمهور ترکیه اعلام کرد در حالی که واشنگتن بیست و یک هزار دستگاه خودروی حامل سلاح برای تروریست‌ها در سوریه فرستاده، از فروش سلاح به آنکارا خودداری می‌کند.

­اردوغان: آمریکا برای تروریست‌ها در سوریه سلاح می‌فرستد، ولی به ما سلاح نمی‌فروشدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی الحدث گزارش داد رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه با انتقاد از آمریکا اعلام کرد: در حالی که بیست و یک هزار دستگاه خودروی حامل سلاح برای تروریست‌ها در سوریه فرستاده اید، فروش سلاح به ما را رد می‌کنید؟

سازمان دیده‌بان حقوق‌بشر سوریه وابسته به معارضان سوری به تازگی اعلام کرد همزمان با ورود صد‌ها نظامی آمریکایی به سوریه بیش از ۲۵۰ کامیون حامل تسلیحات نظامی و مهمات به این کشور وارد شد.

این سازمان به نقل از منابعی موثق اعلام کرد دستکم ۲۵۰ کامیون وابسته به ائتلاف بین‌المللی حامل انواع سلاح، مهمات و تجهیزات راهبردی وارد سوریه شدند و در پایگاه‌های ائتلاف در عین‌العرب یا همان کوبانی، فرودگاه عین العرب، عین العیسی، رقه، بلندی تمر و سایر پایگاه‌های این ائتلاف در استان‌های حلب، رقه و حسکه توزیع شدند. این در حالی است که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا اخیرا اعلام کرد قصد دارد نظامیان این کشور را از سوریه خارج کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: ترکیه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار