همزمان با میلاد حضرت زهرا (س)

برگزاری همایش ملی "زن، کتاب، سواد زندگی" در شیراز

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس از برگزاری همایش ملی با موضوع بانوان و کتاب در روز‌های ۷ و ۸ اسفندماه به میزبانی شهر شیراز خبر داد.

برگزاری همایش ملی به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، روح‌الله منوچهری مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس گفت: این همایش با تاکید بر کمک به بهبود زندگی و سلامت خانواده‌ها از طریق ارتباط بانوان با کتاب، برنامه ریزی شده است.

وی افزود: در برگزاری این همایش، اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس و انجمن علمی ارتقای کتابخانه‌های عمومی ایران با همکاری دستگاه‌های استان فارس، همراه خواهند بود.

منوچهری ادامه داد: جمعی از استادان علم اطلاعات و دانش شناسی از دانشگاه‌های مطرح ایران، اعضای انجمن علمی ارتقای کتابخانه‌های عمومی ایران، مسئولان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، جمعی از مسئولان استانی، بانوان موفق و کارآفرین استان، نویسندگان استانی به ویژه بانوان نویسنده، مشاور بانوان دستگاه‌های اجرایی استان و کتابداران کتابخانه‌های عمومی مخاطب این برنامه خواهند بود تا در این گردهمایی، راهکار‌های جذب هرچه بیشتر بانوان به کتاب و کتابخوانی و بهبود امور خانواده از راه کتاب بررسی شود.

وی اضافه کرد: این همایش روز سه‌شنبه آغاز می‌شود و پس از آن پنج پنل تخصصی با موضوع‌های «تربیت فرزندان و سبک زندگی»، «سواد زیست محیطی»، «انتقال تجربه از طریق تحلیل کتاب»، «اشتغال، اقتصاد و کارآفرینی» و «بهداشت روان و سلامت خانواده» با حضور متخصصان هر موضوع و کتابداران و علاقه‌مندان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م

شیراز میزبان سمینار ملی "زن، کتاب، سواد زندگی"

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار