نورالهی: مدیریت قول‌هایی داده، اما عملی نشده است

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مدیریت در مورد پرداخت پاداش بازی‌های آسیایی قول‌هایی داده است، اما هنوز اتفاقی نیافتاده است.

نورالهی: مدیریت قول‌هایی داده، اما عملی نشده استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد نورالهی در مورد پرداخت نشدن پاداش بازی‌های آسیایی به بازیکنان پرسپولیس گفت: ما در آسیا توانستیم موفقیت‌های خوبی بدست آوردیم که هواداران و بازیکنان برای این اتفاق تلاش خیلی زیادی کردند. پاداشی پرداخت شده است و مدیریت قول‌هایی داده اند، اما الان نیم فصل دوم هم آغاز شده است و خبری نیست. ما فقط ۳۰ درصد از قرارداد هایمان را گرفته ایم. امیدواریم مدیریت هم بتواند به تعهداتی که دارد عمل کند و باید ببینیم در چند روز آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. بازیکنان و هواداران همچنان به تلاش هایشان ادامه خواهند داد.

احمد نورالهی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران بعد از پیروزی مقابل پدیده در مورد این دیدار گفت: بازی‌های جام حذفی از حساسیت بالای برخوردار هستند به خصوص ضربات پنالتی. در کل بازی نفسگیر و پایاپایی را شاهد بودیم و خداراشکر می‌کنیم که توانستیم به مرحله بعدی راه پیدا کنیم.

او ادامه داد: در ۳ سال اخیر در لیگ و آسیا موفقیت‌های خوبی به دست آوردیم و تنها رقابت‌هایی که نتوانستیم خوب نتیجه بگیریم جام حذفی بوده است. بازی سختی مقابل سپاهان در اصفهان باید برگزار کنیم و خودمان را برای ادامه بازی‌ها لیگ و بازی با سپاهان آماده خواهیم کرد. در رقابت‌های لیگ هم کار بسیار دشواری در پیش خواهیم داشت و امیدوارم که بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.


بیشتر بخوانید: 

گل محمدی: بازیکنانم استحقاق صعود به مرحله بعدی جام حذفی را داشتند

عالیشاه: انتظار داشتم هواداران بیشتری به ورزشگاه بیایند/ باید ۱۰۰ درصد پاداش‌ها را به بازیکنان می‌دادند

انصاری: مشکلات ما در بین این خوشی‌ها پنهان ماند


انتهای پیام/

صحبت های نورالهی بعد از بازی مقابل پدیده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار