خلیل زاده: هیچوقت اعتصاب نمی‌کنیم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما هیچوقت اعتصاب نمی‌کنیم و فکر نمی‌کنم تا به الان چنین کاری را انجام داده باشیم.

خلیل زاده: هیچوقت اعتصاب نمی‌کنیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  شجاع خلیل زاده مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه با توجه به مشکلات موجود در باشگاه آیا تیم اعتصاب می‌کند یا خیر گفت: ما هیچ وقت اعتصاب نمی‌کنیم و فکر نمی‌کنم تا به الان چنین کاری را انجام داده باشیم و تمام تمرکزمان در حال حاضر روی بازی بعدی مقابل نفت مسجد سلیمان خواهد بود.

خلیل زاده در مورد بازی مقابل پدیده و خوشحالی گل بهنام برزای گفت: پدیده تیم بسیار خوب و قدرت مندی است و امیدوارم که در بازی بعدی مان در مقابل سپاهان بتوانیم نتیجه‌ی خوبی کسب کنیم و دل هواداران را شاد کنیم. بهنام بازیکن جوان و خوبی است بعد ضربه‌ی پنالتی خوشحالی کرد که چیز خاصی نبود. بعد از این اتفاق خود برزای عذرخواهی کرد.

او در مورد حواشی به وجود آمده در مورد شهر مسجد سلیمان  گفت: یکسری حاشیه هم در مورد شهر مسجد سلیمان برای من ایجاد کردند، اما من اصلا مصاحبه‌ای را انجام نداده ام و یکسری از کانال‌ها و صفحه‌های مجازی به دنبال ایجاد حاشیه هستند. دست تک تک مردم مسجد سلیمان را می‌بوسم و همیشه دوست دارشان خواهم بود. مگر می‌شود من شهر مسجد سلیمان را نشناسم. درخواست می‌کنم این همه حاشیه برای ما درست نکنند. فوتبال ایران از شهر مسجد سلیمان آغاز شده است و این هفته به آنجا می‌رویم تا بتوانیم نتیجه‌ی خوبی کسب کنیم.


بیشتر بخوانید: 

گل محمدی: بازیکنانم استحقاق صعود به مرحله بعدی جام حذفی را داشتند

عالیشاه: انتظار داشتم هواداران بیشتری به ورزشگاه بیایند/ باید ۱۰۰ درصد پاداش‌ها را به بازیکنان می‌دادند

انصاری: مشکلات ما در بین این خوشی‌ها پنهان ماند


انتهای پیام/

صحبت های خلیل زاده بعد از بازی مقابل پدیده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار