معاون سازمان استاندارد:

راه نجات اقتصاد کشور در افزایش تولید است

مرندی مقدم گفت: باید از اوایل انقلاب برای صادرات ظرفیت سازی می‌کردیم و راه نجات اقتصاد کشور در افزایش تولید است.

راه نجات اقتصاد کشور در افزایش تولید استبه گزارش خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید مرندی مقدم معاون سازمان ملی استاندارد ایران در حاشیه شانزدهمین جشنواره تولید ملی- افتخار ملی گفت: از آغاز انقلاب اسلامی همه به دنبال خودکفایی در کشور بودند، ولی باید از همان زمان برای صادرات ظرفیت سازی می‌کردیم. راه نجات اقتصاد کشور در افزایش تولید است.

مرندی مقدم افزود: باید استفاده از تولیدات ملی و کالای ایرانی را به فرهنگ تبدیل کنیم چرا که با این موضوع می‌توان جهش خوبی در رشد اقتصادی داشته باشیم.

وی ادامه داد: امروز رویکرد سازمان ملی استاندارد به منظور حمایت از تولید ملی تغییر یافته و اعتماد به همه واحد‌های تولیدی را سرلوحه کار خود قرار داده است. سازمان بر تولیدات واحد‌های تولیدی نمونه استانی و ملی کنترلی اعمال نمی‌کند؛ مگر اینکه خلاف آن ثابت شود.


بیشتر بخوانید: وضعیت قابل تامل قاچاق در کشور/گوشت مورد نیاز مردم وارد بنادر و گمرکات شده است


معاون سازمان ملی استاندارد ایران گفت: بخشی از زیرساخت لازم در این زمینه آماده شده است و در سال آینده اجرا می‌شود تا استاندارد سازی در واحد‌های تولیدی توسعه یابد.

مرندی مقدم تصریح کرد: سازمان استاندارد به اظهارات واحد‌های تولیدی اعتماد می‌کند و این واحد‌ها از محصول خود نمونه برداری کرده و به آزمایشگاه‌های تایید صلاحیت شده ما برای آزمایش تحویل می‌دهد و همین برای سازمان ملی استاندارد قابل قبول است.

انتهای پیام/

باید  برای صادرات ظرفیت سازی شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۹ ۳۰ بهمن ۱۳۹۷
تنها راه نجات اقتصاد ايجاد رقابت است
آخرین اخبار