با پیگیری ماموران انتظامی شهرستان سروآباد؛

۸۹۱ مترمربع از اراضی ملی در سروآباد رفع تصرف شد

فرمانده انتظامی شهرستان سروآباد گفت:ماموران مبارزه با مفاسد اقتصادی در قالب مبارزه با بحث زمین خواری در این شهرستان موفق به شناسایی ۸۹۱ مترمربع اراضی ملی تصرف شده و رفع تصرف آن شدند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی کردستان، سرهنگ علیرضا کرجی گفت: با پیگیری ماموران انتظامی شهرستان سروآباد یک مورد تصرف عدوانی به متراژ ۸۹۱ مترمربع در محدوده این شهرستان کشف شد که مراتب پیگیری آن در دستور کار پلیس آگاهی سروآباد قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با همکاری دستگاه قضایی و اداره منابع طبیعی شهرستان سروآباد و با استفاده از نقشه های هوایی مرجع منطقه و همچنین تحقیقات میدانی این موضوع را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سروآباد ادامه داد: در همین راستا با تحقیقات به عمل آمده فرد خاطی شناسایی و دستگیر شد که در بازجویی های اولیه خود به جرم مرتکب شده اعتراف کرد.

کرجی یادآور شد: کارشناسان ارزش ریالی زمین تصرف شده را ۷۵۰ میلیون ریال برآورد کردند که با حکم صادره از سوی مراجع قضایی نسبت به رفع تصرف آن اقدام و به اراضی ملی برگشت داده شد.

انتهای پیام/م

رفع تصرف اراضی ملی در سروآباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.