گزینه کمک مالی به استوری اینستاگرام اضافه می‌شود

اینستاگرام در حال آزمایش قابلیت جدیدی است که امکان اضافه نمودن استیکر کمک مالی در استوری این اپلیکیشن را مهیا می‌کند.

گزینه کمک مالی به استوری ایستاگرام اضافه می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اینستاگرام برای تسهیل در فرآیند کمک کردن به نیازمندان در حال تست قابلیت جدیدی در بخش استوری این برنامه است که کاربران در آن با استفاده از گزینه کمک مالی- donation sticker در استیکرهای موجود در استوری می‌توانند استیکری جهت کمک مالی را به استوری خود بیافزایند.

مانچونگ ون خبرنگار چینی با انتشار تصویری از گزینه‌های موجود در بخش استوری اینستاگرام خود ادعا کرده که گزینه کمک مالی در بخش انتخاب استیکرهای استوری اینستاگرام اضافه شده است. به نظر می‌رسد قابلیت جدید اینستاگرام چیزی شبیه به همان ابزاری است که فیسبوک برای جمع‌آوری کمک‌های مالی برای اهداف خیرخوانه، پیش‌تر ایجاد کرده بود.

مانچونگ ون در توضیح عملکرد گزینه کمک مالی- donation sticker در اینستاگرام گفت: «پس از اشاره به این استیکر لیستی از دوستان اینستاگرامی شما باز می‌شود و شما می‌توانید پیام و استیکری خاص را علاوه بر قرار دادن روی استوری خود برای آن‌ها نیز ارسال کنید». فیسبوک امکان کمک مالی را از سال ۲۰۱۵ به نرم‌افزار خود اضافه کرده ولی به تازگی به دلایل نامعلوم برخی از ویژگی‌های آن را آز دسترس خارج کرده است.

البته گزینه‎‌های پرداخت در اینستاگرام چیز جدیدی نیست، چون این اپلیکیشن قبلاً امکاناتی را برای پرداخت هزینه رستوران و رزرو آن در این شبکه اجتماعی به وجود آورده بود. هر چند امکانات ذکر شده پس از مدتی از دسترس خارج شد و در همان مرحله اول با نوعی شکست مواجه گردید اما نشان داد دست‌اندرکاران اینستاگرام در برنامه‌های آتی خود گزینه‌های پرداخت را نیز برای افزودن به ویژگی‌های این برنامه در نظر دارند.

در هر حال تا این لحظه هنوز مشخص نیست اینستاگرام چه برنامه‌ای برای اهدا کمک‌های مالی در نظر دارد و یا جزئیات استیکر آزمایشی اضافه شده در استوری این نرم‌افزار چگونه است. کاربران اینستاگرام با واکنش‌های مثبت نسبت به این استیکر جدید، ابراز امیدواری کردند با توجه به گستردگی طرفداران اینستاگرام در سراسر جهان بتوان با لینک‌های مستقیم به نیازمندان واقعی کمک کرد.

گزینه کمک مالی به استوری ایستاگرام اضافه می‌شود


بیشتر بخوانید: اینستاگرام در حال آزمایش ارسال مستقیم پیام در نسخه وب


انتهای پیام/

اینستاگرام در حال آزمایش استیکر کمک مالی در استوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار